حسین خوش اقبال ظهر روز شنبه در جلسه مدیران حوزه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اظهار داشت: مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان پیگیری امورات با اولویت رعایت اصل پاسخگویی به مردم را سرلوحه اقدامات اجرایی خود قرار دهند.

وی افزود: اقدامات مناسبی برای حمایت از مردم در دوران شیوع بیماری کرونا در استان و کشور به عمل آمده که کافی نیست و مدیران باید با همه توان برای یاری رسانی به مردم تلاش خود را مضاعف کنند.

خوش اقبال یادآور شد: باید در همه زمینه ها به دقت انجام وظیفه کنیم و هر جا که نیاز باشد با اقدامات جهادی برای کاهش مشکلات ناشی از گسترش این بیماری حرکت کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به نامگذاری سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: همه باید برای تقویت شرایط اقتصادی پسا کرونا با پیروی از شعار جهش تولید تلاش کنیم و نارسایی‌های موجود در جامعه را به حداقل برسانیم.

وی گفت: تحریم و کاهش درآمدهای نفتی و بروز برخی مشکلات باعث بوجود آمدن تنگاه‌های اقتصادی در کشور شده که ضرورت دارد برای جلوگیری از افزایش میزان بیکاری و کمک به توسعه صادرات و رونق بخش تولید تلاش کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: همه مدیران باید صرفنظر از مشکلات و دل مشغولیهای اداری خود بایستی مشکلات ناشی از بیماری کرونا را در اولویت برنامه های خود قرار دهند و با برنامه ریزی دقیق نقش نظارتی و حاکمیتی خود را به نحو احسن انجام داده و با خدمتگذاری صادقانه به مردم در این شرایط حساس آنها را در گذر از شرایط حساس کنون یاری برسانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.