محمدابراهیم زارعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مطرح شدن واژه تولید در ۱۰ سال گذشته از جانب رهبر معظم انقلاب، نشان از دغدغه ایشان در بحث توسعه و بهبود وضعیت اقتصادی کشور دارد.  

وی با بیان اینکه باید به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بها داد و از آنان حمایت کرد، افزود: باید دولت و دستگاه‌های مختلف به طور جدی زمینه را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنند چرا که به رونق، جهش تولید و اشتغال پایدار منجر خواهد شد.

فرماندار سنندج بر لزوم تلاش جهادی در راستای گام‌ برداشتن به سمت جهش تولید تاکید کرد و یادآور شد: برای اینکه بتوانیم در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمن بایستیم، چاره‌ای جز اکتفا به توان و ظرفیت خود و کمک به تولید داخلی نداریم.

زارعی با بیان اینکه مسوولان حوزه اقتصادی و سیاسی کشور باید توجه ویژه‌تری به تولید و سرمایه‌گذاران داشته باشند، اضافه کرد: ما هم به نوبه خود در سنندج اقدام به تشکیل ستادی برای تحقق شعار سال کرده‌ایم.

وی یکی از لوازم تحقق شعار سال را حمایت بانک‌ها و تسهیل پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران دانست و گفت: قرار است در ستاد این شهرستان واحدهای تولیدی که دارای مشکل هستند را شناسایی کرده و اقدام به رفع مشکلات آنان کنیم.

فرماندار سنندج تاکید کرد: با وجود اینکه در این مدت به شدت درگیر بیماری کرونا هستیم اما در کنار آن برای کمک به فعال کردن واحدهای تولیدی راکد یا دارای مشکل دریغ نخواهیم کرد.

زارعی به تحریم‌های شدید آمریکا ضد ایران در ۲ سال گذشته اشاره کرد و افزود: دولت با تمام این سختی‌ها کارنامه موفقی دارد و توانست در حد توان وابستگی به درآمدهای حاصل از فروش نفت را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه انتقاداتی به دولت در برخی بخش‌ها وارد می‌شود، یادآور شد: در شرایطی که با شدیدترین تحریم‌ها مواجه هستیم باید منصفانه قضاوت و از عملکرد دولت تقدیر کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی سال ۹۹، امسال را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.