امیر خجسته روز پنجشنبه در آیین بیست و دومین جشنواره شهید رجایی در سالن شهدای استانداری همدان افزود: توسعه گردشگری و به دنبال آن ایجاد اشتغال پایدار از مهمترین اهداف و چشم اندازهای آینده استان هستند.

وی اظهار داشت: یک هزار و ۸۰۰ جاذبه گردشگری در استان داریم که گردشگری شهر و روستاها را پایدار کرده است و این سیاست باید تقویت شود.

خجسته بیان کرد: امروز شرایط ویژه همدان موجب شده تا سرمایه گذاران در صف انتظار برای ورود به بازارهای اقتصادی، صنعتی و گردشگری این استان باشند؛ چراکه امروز گردشگری همدان رونق خاصی گرفته و اشتغال این دیار پایدار شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت اضافه کرد: تجربه نشان می دهد در سال های گذشته که استخدام نیروهای رسمی کاهش یافته بود، بیشترین ظلم به نیروهای کارگری، شرکتی و خرید خدمت شده است.

وی تاکید کرد: برای آسایش و آرامش خیال خانواده ها، امنیت شغلی باید برای نیروهای کارفرمایی و شرکتی تامین شود و این راهبرد به صورت جدی دنبال شود.

خجسته افزود: با سرنگونی پهباد بر فراز آب های خلیج فارس، ابهت آمریکا شکسته شد و با توقیف کشتی انگلیسی نشان دادیم که از هیچ دشمنی هراس نداریم.

۹۹۰۴/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.