به گزارش ایرنا، سعید شیرکوند شامگاه چهارشنبه در نشست فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اردبیل افزود: در پی بروز بعضی مشکلات از حدود 2 سال قبل و از جمله اعمال تحریم ظالمانه از سوی آمریکا و با تدبیر مقام معظم رهبری واژه اقتصاد مقاومتی به ادبیات سیاسی و اقتصادی ایران وارد شده است.
وی با بیان اینکه شاید در گذشته بعضی کارها در سطوح مدیریتی با جدیت بیشتر انجام نمی گرفت، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی اکنون مدیران و استانداران ما را به کار جهادی و پیگیری جدی مسائل مربوط به اشتغال و تولید واداشته است.
وی ادامه داد: استانداران و مدیران ما در استان ها بواسطه اقتصاد مقاومتی با ظرفیت های قانونی بیشتری در خدمت سرمایه گذاری و صدور مجوز برای سرمایه گذاران در زمینه های مختلف تولیدی و اشتغال می باشند.
وی افزود: در کنار دادن اختیارات بیشتر به استانداران در مواردی که کارها با مشکلات جدی مواجه شوند آماده پیگیری و رفع آنها با تمام توان در مرکز هستیم.
او همچنین با اشاره به حوادث طبیعی طی اواخر پارسال و اوایل امسال در تعدادی از استان ها گفت: اینگونه اتفاقات دارای 2 پیامد منفی و مثبت هستند یا باعث دلسردی و افسردگی مردم و مسئولان می شوند و یا برعکس انگیزه این ملت را برای کار و تلاش و اتحاد بیشتر برای برداشتن مشکلات و ساختن هرچه بهتر کشور دو چندان می کنند.
وی با بیان اینکه مردم ما در 40 سال گذشته ثابت کرده اند که مشکلات پیش آمده را به فرصت های خوب برای سازندگی و رفع مشکلات تبدیل می کنند، گفت: بی شک شاهد تلاش و جدیت همگانی برای پیشرفت کشورمان درپی این حوادث خواهیم بود.
شیرکوند ، همچنین از بانک ها به عنوان بخش تاثیرگذاری از اقتصاد و تولید کشور یاد کرد و افزود: باید با ارائه راهکارهای مناسب این منابع را در انجام بیش از پیش خدمات به تولید یاری دهیم.
وی از مدیران اجرایی خواست امسال با تلاش بیشتر 2 گام در مقایسه با عملکرد پارسال جلوتر باشند و در پایان سال به گونه ای باشد که رضایت خاطر خدا، مردم و مقام معظم رهبری را در ارتباط با تولید و اشتغال جلب کرده باشیم.
6019/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.