بهمن مرادنیا روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه رسالت سنگینی در بخش کشاورزی به عهده ماست، اظهار داشت: بخش کشاورزی همواره باید توام با تحو و ایده‌های نو باشد و روند رو به رشد این حوزه نباید متوقف شود.

وی با بیان اینکه کشاورزان ما با علیرغم وجود مشکلات و زمین‌های دیم توانستند رتبه دوم کشور در تولید گندم را حفظ کنند و ما می توانیم با تلاش بیشتر شرایط را بهبود ببخشیم، افزود: اکنون سالانه ۱۰۰ هزار تُن تولید گوشت سفید در استان داریم و مصرف استان ۴۵ هزار تُن است که نشان دهنده برنامه ریزی و درایت در این حوزه است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امسال‌ باید متفاوت از سال قبل باشد و از همه مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی می‌خواهم کماکان با روحیه جهادی در تولید پیشقدم و پیشرو باشند، ابراز امیدواری کرد: طرح‌های پیشران کشاورزی شامل افزایش تولید گوشت قرمز، توسعه باغات و تبدیل اراضی دیم به آبی به سرعت محقق شود.

مرادنیا تاکید کرد: مدیران جهاد کشاورزی استان همواره شیوه‌های نوین کشاورزی برای افزایش تولید و درآمد مردم را ترویج کنند و ما نیز از هر تلاشی در جهت رونق بخش کشاورزی دریغ نخواهیم کرد.

در این مراسم از زحمات خالد جعفری تقدیر و محمد فرید سپری در سمت رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان معرفی شد.

طی احکام جداگانه‌ای از سوی وزیر کشور و استاندار کردستان خالد جعفری به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان منصوب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.