رییس شبکه دامپزشکی مریوان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:یک واحدعرضه فرآورده خام دامی مرغ فروشی در شهر مریوان به دلیل عرضه فرآورده تاریخ منقضی پلمب شد.

مسعود خاتمی با بیان اینکه بازرسان شبکه دامپزشکی به صورت مستمر و مداوم از مراکز تولید، توزیع، نگهداری وعرضه فرآورده های خام دامی سطح شهرستان بازدید و سرکشی می‌کنند، گفت: بعد از چندین بار تذکرکتبی و شفاهی به این واحد متخلف در نهایت با اخذ دستورمقام محترم قضایی حکم پلمب آن صادر و اجرا شد.

وی تاکید کرد: طرح تشدید ایام نوروزی امسال همچون سال های قبل از ۲۰ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و در این راستا هر واحد صنفی که خلاف قوانین و مقررات عمل کند و سلامت شهروندان را به خطر بیندازد برخورد قاطع شده و واحد صنفی متخلف پلمپ می شود.

خاتمی با تبریک فرارسیدن سال نو و نوروز ۹۹ تاکید کرد: باتوجه به اینکه نظارت بر مراکز تولید، توزیع، نگهداری وعرضه فرآورده های خام دامی در سطح شهرستان جزء وظایف محوله دامپزشکی است در این ایام بازرسان شبکه دامپزشکی بدون وقفه در راستای ارتقاء سطح بهداشت و سلامت شهروندان فعالیت می کنند و شهروندان با مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی با شماره تماس ۳۴۵۲۱۴۲۶ شبکه دامپزشکی مریوان تماس بگیرند تا با متخلفان برخورد شود.

 ۱۶ واحد صنفی آرایشگاه‌های زنانه در سروآباد پلمپ شد

رییس اتحادیه صنوف مربوطه سروآباد نیز اظهار داشت: تعداد ۱۶ واحد صنفی آرایشگاه های زنانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از گسترش آن تا اطلاع ثانوی پلمپ شدند.

سوران محمودی افزود: باتوجه به اینکه در آرایشگاه‌های زنانه تراکم جمعیتی زیاد بوده وتماس بین آرایشگران و مشتریان بسیار بیشتر از آرایشگاه های مردانه است، تصمیم گرفته شد تا اطلاع ثانوی این واحدهای صنفی پلمپ شوند.

وی یادآور شد: به آرایشگاه های مردانه سطح شهرستان نیز تذکر داده شد که در این ایام واحد صنفی خود را تعطیل کنند در غیر اینصورت آنها نیز پلمپ می شوند.

محمودی اضافه کرد: پلمپ آرایشگاه های زنانه سطح شهر سروآباد با همکاری مرکز بهداشت، امکان و صنوف مربوطه انجام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.