حجت‌الاسلام برومند رازیانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن تقدیر از جوانان سقزی برای این اقدام خودجوش و داوطلبانه، اظهار داشت: این جوانان در حرکتی جهادی معابر و اماکن عمومی محلات منطقه را با حداقل امکاناتضدعفونی و گندزدایی کردند.

وی افزود: اقدام شاخصی که در این روزها کانون‌ها برای مقابله و پیشگیری ویروس کرونا در شهر انجام می‌دهند جمع‌آوری کمک‌های داوطلبانه مردمی برای خرید مواد ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر است.

وی همچنین پیرامون اقدام‌های مبشرین فرهنگی که در کمپین‌ها فعالیت می‌کنند و اقدامات ارزشمندی انجام داده‌اند، این همت را ستود و از تمامی ماموستایان و خیران این نوع دوستان صمیمانه سپاسگزاری کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز تاکید کرد: تنها راه پیشگیری از شیوع کرونا ماندن در خانه است، لذا از مردم سقز خواهشمندم این چند روز را در خانه بمانیم تا به روال عادی برگردیم .

حجت‌الاسلام رازیانی از تهیه بروشورهای آموزشی برای مقابله با ویروس کرونا توسط کانون‌های فرهنگی، تبلیغی شهرستان سقز خبر داد و گفت: کانون‌های فرهنگی در پی شیوع ویروس کرونا اقدام به تهیه بروشور برای اطلاع رسانی مفید به مردم کرده‌اند و آموزش‌های گروهی در مکان‌های عمومی در خصوص نگرانی‌های فراوان افراد جامعه در اختیار عموم قرار داده‌اند.

وی اضافه کرد: این کار فرهنگی توسط کانون های فرهنگی تبلیغی  در سقز که زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی سقز فعالیت می‌کنند تهیه  و تدوین شده که محتوای این بروشورها با موضوع همه چیز در مورد کرونا، با شعار  درخانه بمانیم  و باهم کرونا را شکست می‌دهیم، است.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی تبلیغی سقز به عنوان داوطلبان سلامت در کنار کارکنان نظام سلامت، در محلات این شهرستان در امر آموزش و اطلاع رسانی و همچنین بیماریابی فعالانه مشارکت دارند.

 وی از تمامی ماموستایان و هیات های مذهبی و کانونهای فرهنگی تبلیغی و موسسات و خانه های قرآن درخواست کرد با تمام توان خود برای مقابله با کرونا در کنار پویش های مردمی فعالیت کنند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.