سرهنگ برزو مرادی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تصمیم توسط ستاد مبارزه با کرونا استان گرفته شده و از فردا به مرحله اجرا در می‌آید.

وی اضافه کرد: بر این اساس روزهای فرد تنها خودروهایی که رقم آخر پلاک‌ آنها فرد است و روزهای زوج هم تردد خودروهای که رقم آخر پلاک آنها زوج است می‌توانند در معابر شهری تردد کنند.  

سرهنگ مرادی یادآور شد: طرح زوج و فرد معابر شهری سنندج از درب منازل به مرحله اجرا در می‌آید و در صورت تخطی رانندگان از آن، پلیس ملزم به اعمال قانون و جریمه متخلفان است.  
وی با بیان اینکه ساعت اجرای این طرح از هشت تا ساعت ۲۰ است، تاکید کرد: اجرای این طرح با هدف جلوگیری از افزایش تردد در معابر و کمک به پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا صورت می‌گیرد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه طرح در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه هفته جاری اجرا می‌شود، گفت: فعلا تصمیمی برای روز جمعه صورت نگرفته ولی به محض اتخاذ، اطلاع رسانی خواهد شد.  

وی از شهروندان سنندجی خواست ضمن رعایت قانون برای کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از آوردن خودروهای خود در ایام تردد ممنوع خودداری کرده و پلیس را در اجرای طرح کمک کنند.

سرهنگ مرادی افزود: این طرح شامل خودروهای عمومی و تاکسی ها نمی‌شود و فقط شامل خودروهای شخصی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.