به گزارش خبرنگار مهر، فرزین رضاعی ظهر امروز یک‌شنبه آخرین آمار شمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان‌های مختلف استان کردستان را اعلام کرد.

براساس آمار اعلام شده از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، روند صعودی شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان آغاز شده است و در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در این استان شناسایی شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تا ظهر امروز یک‌شنبه تمام نمونه‌های استان کردستان به ۳۶۲ مورد رسید که ۱۳۴ نفر مثبت شد و نتیجه ۲۰۲ آزمایش منفی شده است.

وی گفت: تا ظهر امروز در سقز ۴۸، بانه ۳۳، سنندج ۲۰، کامیاران پنج، قروه ۱۱، مریوان ۲، دیواندره ۶، بیجار ۶، دهگلان ۲ و سروآباد یک مورد مبتلا به کرونا شناسایی شده اند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تا ظهر امروز یک‌شنبه متأسفانه ۱۴ نفر مبتلا به ویروس کرونا در استان کردستان جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: از مجموع افراد فوت شده مبتلا به کرونا در استان کردستان، هشت نفر اهل شهرستان سقز بوده، در شهرستان‌های سنندج و قروه هر کدام ۲ نفر و از شهرستان‌های بانه و مریوان هر کدام یک نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.