کامل گلباغی روز چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران با اشاره به اینکه رویداد فهما برای معرفی فعالیت‌های کانون‌های مساجد طراحی و اجرا شد، اظهار داشت :  این طرح با حضور ۲۵ هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در کشور به اجرا درآمد. 
وی با بیان اینکه ۵۷۵ کانون مساجد استان نیز در این رویداد ملی مشارکت داشتند، افزود: بیش از یک هزار و ۲۵۵ کانون در کشور به بخش رقابتی این رویداد راه یافتند. 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان یادآور شد: بعد از ارزیابی‌های انجام شده سهم ۱۰ کانون کردستان به عنوان کانون فعال معرفی شدند. 

گلباغی افزود: کانون‌های طاها، معراج، عمر خیام، پیامبر (ص)، هدف، پیامبر اعظم (ص)، علم و دانش، نورالرحمن، صلاح الدین ایوبی، ملاصالح خسروی  ۱۰ کانون فعال و منتخب رویداد ملی فهما در این استان است. 
وی به ارسال مستندات فعالیت کانون های راه یافته به مرحله داوری اشاره کرد و افزود: در این مرحله نیز کانون های راه یافته استان با ۵۵۶ کانون کشوری رقابت کردند که پس از بررسی‌های اولیه از سوی هیات‌های انتخاب و داوری مستندات ارسالی، کانون های چهاریارنبی و کنعان سنندج به عنوان کانون های شایسته تقدیر در سطح کشور معرفی شدند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.