بهرام نصراللهی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شایع شدن ویروس کرونا تمامی ظرفیت‌های در اختیار بخش خصوصی و دولتی در استان کردستان در راستای مقابله با این ویروس خطرناک بسیج شده است.

وی با اشاره به شکل‌گیری ستادهای استانی و شهرستانی و تشکیل منظم جلسات مختلف در راستای هماهنگی هر چه بیشتر برای مقابله با ویروس کرونا، افزود: مردم استان کردستان مطمئن باشند که مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی و حتی ظرفیت‌های موجود در اختیار بخش خصوصی در راستای مقابله با ویروس کرونا به کارگیری شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اشاره به لزوم همکاری و مشارکت مردم در راستای مقابله هر چه بهتر با ویروس کرونا، یادآور شد: انتظار می رود که اقشار مختلف جامعه نیز با رعایت مسائل بهداشتی و همکاری مناسب با مدیران و مسئولان شبکه بهداشت و درمان زمینه را برای مقابله هر چه بهتر با ویروس کرونا در استان کردستان فراهم کنند .

وی ضمن اشاره به مشارکت بسیار خوب تمامی ادارات و سازمان‌های دولتی و حتی نهادهای انقلاب اسلامی در راستای مقابله با ویروس کرونا، گفت: خوشبختانه تمامی مدیران در سطح استان و حتی فرماندهان نظامی و انتظامی از تمامی ظرفیت‌های در اختیار خود در راستای کمک به عبور از این بحران در استان کردستان استفاده کرده اند و هم اکنون هم مدلی بسیار خوبی در راستای مقابله با این ویروس در سطح استان شکل گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به اهمیت فعالیت های رسانه ای در استان کردستان در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم، گفت: متاسفانه این روزها دامن زدن به شایعات مختلف در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به اوج خود رسیده است و نیاز است که این وضعیت از سوی مردم با جدیت و دقت بیشتری دنبال شود.

نصراللهی زاده ضمن تاکید بر اینکه مردم نباید به اخبار و شایعات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توجه کنند، افزود: انتظار می‌رود که همه فعالان رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی در استان کردستان در راستای امید بخشی به جامعه تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان افزود: در راستای هم افزایی هرچه بهتر فعالیت های رسانه ای در استان کردستان اتاق فکر رسانه و خبر زیرمجموعه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا شکل خواهد گرفت.

وی گفت: انتظار داریم که همه فعالان رسانه ای و فضای مجازی در استان کردستان این در راستا فعالیت های مناسبی داشته باشند و به بهترین شکل ممکن مردم را در راستای مقابله بهتر با ویروس کرونا یاری کنند.

نصراللهی زاده ضمن اشاره به اینکه مردم ما در صحنه های مختلف با وحدت و همدلی حوادث تلخی را پشت سر گذاشته‌اند، افزود: بدون شک این ویروس نیز با تلاش های ایثارگرانه پرسنل پرستار و پزشک ما پشت سر خواهد گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.