به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی ظهر چهارشنبه در جمع مدیران و معاونین کمیته امداد استان کردستان به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد به فرمان امام خمینی (ره) با بیان اینکه شرایط سخت کنونی نیز می‌گذرد، اظهار داشت: باید اطلاع‌رسانی، حمایت و رعایت توصیه‌های پزشکی از سوی مردم و کمک به بیمارن از سوی کادر درمانی به صورت مداوم و مستمر در جامعه ادامه پیدا کنند.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر ایران توانسته شرایطی ایجاد کند که دومین کشور از نظر بهبودیافتگان کرونا در جهان باشد و موفق به ساخت کیت تشخیص این بیماری نیز بشود.

نماینده‌ ولی فقیه در کردستان ادامه داد: اگر عدالت حاکم نشود نظام هستی برهم می‌ریزد چون بسیاری از مشکلات در نبود عدالت ایجاد می‌شود البته معنای عدالت هر چیزی در جای خود و به اندازه خود قرار داشتن است و به معنای به تساوی بودن نیست.

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: در نبود عدالت می‌بینیم که با وجود اینکه شرایط اقتصادی آمریکا بهبود یافته اما شرایط مردم آن تغییری نکرده است و درآمدها به یک درصد جمعیت این کشور رسیده چون نظام آن بر اساس سرمایه‌داری پایه گذاری شده است.

وی بیان کرد: به دلایلی که ذکر شد و نبود عدالت شاهد وجود ۴۰ میلیون کارتن‌ خواب در کشور آمریکا هستیم و فقر بخش زیادی از مردم را نمی‌توان در این کشور انکار کرد.

نماینده‌ ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه کمیته امداد امام راحل (ره) واسطه خیری است که کمک های مردم را به نیازمندان می‌رساند، گفت: اگر هر کسی تنها به نزدیکان خود توجه و کمک کند بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.