حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان و احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در پیام مشترکی ضمن دعوت از آحاد مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن؛ یادآور شدند: ملت بزرگ ایران اسلامی و مازندران ولایت مدار، با خلق حماسه ای دیگر در تداوم راه شهدای والامقام؛ پاسخ کوبنده ای به ادعاهای بدخواهان به سرکردگی آمریکا خواهند داد. ‎

در این پیام امده است : حماسه جاودان انقلاب اسلامی که در سایه زعامت حکیمانه حضرت امام خمینی رحمت الله علیه به پیروزی رسید، مسیر پرغرور و درخشان خود را از سال ۴۲ تا مرحله به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، با  همراهی، بصیرت، ایمان و اتحاد همه اقشار ملت بزرگ ایران اسلامی طی نمود و کماکان نیز به راه عزت و اقتدار خود با حضور در صحنه مردم آگاه و انقلابی، وحدت همه سلایق و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری استمرار می‌بخشد.

استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی هر ساله در آستانه ۲۲ بهمن ماه، همه توان و ظرفیت های خود را بکار می بندند تا به خیال خام خود و با نیرنگ و خدعه های شوم و غیرانسانی خویش از حضور مردم انقلابی ایران در راهپیمایی این روز باشکوه بکاهند ولی حضور جدی‌تر و باشکوه ملت شریف ایران که در پشتیبانی از انقلاب به پا می‌خیزند، نقشه‌های آنان را برهم می‌ریزد و ولایت‌پذیری این ملت را به رخ جهانیان می‌کشد. 

در ادامه این پیام نوشته شد: امروز انقلاب اسلامی در تمامی صحنه های خطیر حیات خود همواره با حمایت، پشتیبانی و حضور انقلابی مردم از فراز و نشیب های سخت و صعب عبور نموده و در اوج اقتدار، عزت و ثبات قرار دارد.

اینجانبان در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از یکایک مردم مؤمن و انقلابی استان مازندران دعوت می‌کنیم، همه با هم، با هر گرایش و سلیقه‌ای برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی، پیروی از رهبری معظم انقلاب، تجلی دشمن کوب حضور و نمایش اقتدار به مستکبران عالم و امیدبخشی به مستضعفان جهان، در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور و حماسی داشته باشند و رجاء واثق داریم که مردم بزرگ ایران اسلامی و مازندران ولایی با خلق حماسه ای دیگر در تداوم راه شهدای والامقام؛ دشمنان را از اهداف شوم و خیالی خود مایوس می نمایند و پاسخ کوبنده ای به ادعاهای بدخواهان به سرکردگی آمریکا می دهند.

راهپیمائی ۲۲ بهمن روز سه شنبه هفته جاری طبق برنامه ریزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران در ۶۱ مسیر در شهرهای مختلف استان برگزار می شود.

مسیر راهپیمایی شهر ساری مرکز استان مازندران  از میدان ساعت تا میدان امام خمینی(رحمه الله علیه) ساعت۱۰ صبح با سخنرانی دکتر سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.