آرزو فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بعد از ظهر امروز دوشنبه اولین محموله کیت های آزمایشی تشخیص ویروس کرونا تحویل دانشگاه علوم پزشکی کردستان شد.

وی ادامه داد: با تحویل این کیت های آموزشی و با توجه به اقدامات صورت گرفته و تامین زیرساخت‌های لازم عصر امروز دوشنبه اولین آزمایش به عنوان نمونه و به صورت تستی در بیمارستان توحید سنندج انجام شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای راه اندازی آزمایشگاه تخصصی تشخیص کرونا در سنندج، گفت: زیرساخت های لازم در این راستا تامین شده و ما در انتظار تایید آن از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هستیم.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به پذیرش بیماران مشکوک به ویروس کرونا در کلیه بیمارستان های سطح استان کردستان، افزود: در حال حاضر در تمامی بیمارستان های سطح استان بخش ویژه مرتبط با بیماری کرونا راه اندازی شده است.

وی ضمن اشاره به ارزیابی‌های لحظه‌ای و ساعتی از فعالیت‌ها و اقدامات ستاد کرونا در استان کردستان، یادآور شد: طبق معمول اولین انتظار ما از مردم رعایت بهداشت فردی و همچنین عدم حضور در مکان های شلوغ و پرتردد است.

ظهر امروز دوشنبه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفتگو با خبرنگار مهر شمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این استان را ۱۰ نفر اعلام کرده بود.

بر اساس گفته فرزین رضاعی در حال حاضر بیش از ۵۰ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در سطح استان کردستان تحت درمان قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.