به گزارش خبرنگار مهر، حامد جولایی صبح شنبه در سومین جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان کردستان، اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان باید به ازای هر پنج هزار نفر جوان یک سمن وجود داشته باشد که با رسیدن به این تعداد در کردستان فاصله بسیاری داریم.

وی با بیان اینکه باید ۱۱۱ سازمان مردم نهاد در کردستان داشته باشیم، افزود: در حال حاضر تنها ۵۴ سمن در سطح استان داریم که تعدادی از آنها نیز به دلایلی غیرفعال هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی در شهرستان ها این است که فرمانداران به تشکیل سمن ها اعتقادی ندارند و حتی جلسات ستاد ساماندهی جوانان را بر گزار نکرده و اعتقادی به جوانان ندارند.

جولایی یادآور شد: بسیاری از جوانانی که در این سازمان های مردمی تجربیات ارزنده ای دارند که بدون هیچ چشمداشتی این تجربیات را در اختیار همه قرار می دهند و می توانند در راه توسعه بسیار موثر باشند.

وی بیان کرد: بنا بر دستورالعمل باید سالانه شش جلسه ستاد ساماندهی جوانان در استان برگزار شود که متاسفانه تاکنون تنها توانسته ایم سه جلسه را برگزار کنیم و این امر می تواند در کاهش فعالیت های این سمن ها تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.