حامد جولایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ژاله فرامرزیان معاون وزیر ورزش و جوانان به منظور افتتاح چند پروژه ورزشی در دهه مبارک فجر فردا چهارشنبه به استان کردستان سفر می کند.

وی افزود: سالن ۱۲۰۰ نفری مجموعه ورزشی شهید چمران شهرستان قروه و استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی المپیک شهرستان دیواندره دو پروژه آماده افتتاح هستند که فردا به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: همچنین استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی هفده شهریور شهرستان بیجار و زمین چمن طبیعی مجموعه ورزشی شهیِد علی زاده شهرستان دهگلان دو پروژه دیگری هستند که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان افتتاح می شود.

جولایی یادآور شد: این پروژه های ورزشی در سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به استان کردستان به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح می شوند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی و ورزشی در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان کردستان، بیان کرد: در کنار افتتاح این پروژه‌ها در ایام دهه مبارکه فجر صدها برنامه فرهنگی و مسابقه ورزشی در سطح شهرستان، استان و منطقه به میزبانی استان کردستان برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.