معاون حقوقی مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در حاشیه بهره‌برداری از این طرح ورزشی گفت: این پیست یکی از اماکن ورزشی استاندارد بین‌المللی کشور است و این پیست هشت خطه برای ورزش‌های دو میدانی استان تدارک شده است.
«جمشید تقی‌زاده» افزود:ا ستان مرکزی در رشته‌های پایه‌ صاحب مقام است و تقویت زیرساخت‌ها وامکانات با هدف بهبود ظرفیت‌های ورزشی استان صورت می‌گیرد.
وی ادامه افزود: تلاش می‌شود در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ با حضور فدراسیون‌های ورزشی مدال‌های متعدد طلا کسب شود و پرچم ایران در رقابت‌های ورزشی بالا باشد.
معاون حقوقی مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در ادامه اظهار داشت: سرانه فضای ورزشی در کشور ۲ مترمربع و در استان مرکزی ۸۶ صدم درصد است و تلاش می‌شود تا در شهرها این سرانه به ۵۰ درصد برسد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: این پیست ورزشی با وسعت ۶ هزار ۷۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲۰ میلیلرد ریال ساخته و تکمیل شده است.

«عابد حقدادی» افزود: برای زمین بولس در مجموعه شهدای پنجم مرداد اراک به وسعت ۵۰۰ مترمربع نیز یک میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: استان مرکزی جوانان ورزشکار پرتلاشی دارد که کارنامه درخشانی دارند.

سید«مهدی مقدسی» افزود: صنایع استان با حمایت از تیم‌های ورزشی می‌توانند آینده ورزش را روشن‌تر کنند زیرا جوانان خوش استعداد این استان شایسته حمایت هستند.

وی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی همواره از ورزش حمایت کرده و از سال ۹۶ تاکنون ۱۴ هزار میلیارد ریال اعتبار به بخش ورزش اختصاص داده شده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با افزایش درآمد دولت و رفع موانع تولید و با پشت سرگذاشتن تحریم‌ها گشایشی در اعتبارات ورزشی به وجود خواهد آمد.

در این آیین  ۴۰ خانه ورزش روستایی استان نیز به وسایل تمرین و امکاناتی از جمله صفحه شطرنج، فوم و میز تنیس به ارزش ۱۵ میلیارد ریال اعتبار تجهیز شدند.

۸۰ هزار ورزشکار یا صورت سازماندهی شده زیر نظر ۴۷ عنوان هیات ورزشی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.