کامیل کریمیان شامگاه سه‌شنبه در نشست با بهزاد رحیمی منتخب مردم حوزه انتخابیه سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک به منتخب مردم و تقدیر از آحاد جامعه برای حضور در انتخابات دوم اسفند، اظهار داشت: توسعه هر دو شهرستان باید به جدبت دنبال شود و از پتانسیل و ظرفیت های موجود به نفع مردم بهره بگیریم.

وی با برشمردن پتانسیل های شهرستان سقز برای تحقق توسعه همه جانبه افزود: سقز شاهراه ارتباطی با استان‌های همجوار است و در صورت همت همه جانبه با مجموعه فعالیت‌های عمرانی و زیرساختی در دست اتمام به شهری توسعه یافته در تراز شهرهای بزرگ تبدیل خواهد شد.

کریمیان ضمن تقدیر از محسن بیگلری نماینده دوره قبل این حوزه در مجلس شورای اسلامی، همچنین از تلاش نماینده منتخب برای کسب اعتماد مردم و از صبر و حوصله مردم و مجموعه ستادی کاندیداهای محترم برای حفظ آرامش بخصوص در ایام تبلیغات انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار ویژه سقز با اشاره به اینکه تمام تلاش ما حراست و صیانت از رای مردم و امانت آنها بود، یادآور شد: امیدوارم کاندیداها با آسیب شناسی نقاط قوت و ضعف خود فضای رقابت را به رفاقت و همدلی تبدیل و به منتخب مردم در راستای تحقق برنامه هایش کمک کنند.

منتخب مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس یانزدهم نیز در این نشست با بیان اینکه از تمام ظرفیت های موجود برای توسعه دو شهرستان بهره خواهم گرفت، گفت: اعتماد مردم را با خدمت به آنان، جبران خواهم کرد.

بهزاد رحیمی با اشاره به اینکه با استفاده از ظرفیت های دو شهرستان، در راستای توسعه همه جانبه گام برخواهیم داشت، افزود: با اتحاد و همدلی حاکم برکشور این مراحل با موفقیت پشت سر گذاشته خواهد شد.  

 وی با اشاره به موج های ایجاد شده برای همراهی نامزدها، انتخابات این دوره از مجلس را سیاسی ترین و تاثیرگذارترین انتخابات برشمرد و یادآور شد: یکی از دلایل شرکت در این دوره از انتخابات، جلب و جذب مشارکت مردم و افزایش حضور حداکثری بود.

وی اضافه کرد: سقز قابلیت توسعه را دارد و باید در برنامه ریزی ها همچون شهرهای بزرگی چون سنندج، کرمانشاه و تبریز به آن اندیشیده شود.

رحیمی تاکید کرد: به مردم این دو شهرستان اطمینان خاطر می دهم که در راستای عمل به وظایف از تمام ظرفیت ها برای توسعه گام بردارم.  

وی با بیان اینکه انتخابات، عرصه رقابت است، اظهار داشت: این دوره از انتخابات جزو سالم‌ترین انتخابات بود بنابراین از همفکری و خرد جمعی تمام مردم و نخبگان جامعه برای آبادانی حوزه انتخابیه استفاده خواهم کرد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.