سردار قاسم رضایی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی کردستان اظهار داشت: مرزبانی شهدای زیادی در این راه و در مسیر مقابله با ضدانقلاب تقدیم کرده و مرزبانی که ۲ شب گذشته شهید شد ۲۰ روز از ازدواج او می‌گذشت و از برادران اهل سنت زاهدان بود.

وی با اشاره به اینکه پس از ۴۱ سال ایران امید جهان مستضعف و ام القرای اسلام است، یادآور شد: قدرت نرم جهموری اسلامی تمام برنامه‌های استکبار را به هم ریخته و یکی از میوه‌های آن مکتب سلیمانی‌ها است.

سردار رضایی با بیان اینکه باوجود همه توطئه‌ها مرزهای ما امن‌ترین مرزها است، تاکید کرد: ایران اسلامی امروز در دنیا می‌درخشد و سرافراز است و از نظر توان و تاثیرگذاری با چهل سال قبل متفاوت است.

وی با بیان اینکه ایران بنایی را نهادینه کرد که بزرگترین مستکبر جهان را به لرزه درآورد و به تمام کشورها نوید داد قدرت پوشالی آمریکا تار عنکبوتی بیش نیست، افزود: ایران هیمنه و قرارگاه‌های استکبار را برهم ریخت و هرجا شهدا پرچم‌شان برافراشته شد، دشمن را به هم ریختند.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه کردستان یکی از این پرچم‌های برافراشته است، اضافه کرد: تقدیم ۲۳ هزار شهید در خطه کردستان طی دوران دفاع مقدس که بیش از پنج هزار آن شهید بومی و ۱۸ هزار شهید مهاجر بودند از نشانه‌های این پرچمداری است و جفاست که ایران با این گذشته ندرخشد و نگوییم عزتمندترین و امن ترین کشورهای جهان است.

وی گفت: از غربی‌ترین نقطه مرزی ما یک خانم تا منتهی الیه شرقی ترین مرز کشور به تنهایی شب یا روز بدون کوچکترین مشکلی رفت و آمد می‌کند و این مصداق عینی امنیت بالا در کشورمان است.

فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه ولی فقیه که قرآنی ناطق است به ما عزت داده است، اضافه کرد: وقتی سپاه قهرمان ما آن سیلی محکم را بر پیکره استکبار زد پیام‌های کشورهای دیگر و رفتار آنها متفاوت شد.

وی افزود: ایران اسلامی تکیه گاه منطقه است و پیکره استکبار را به لرزه در آورد و هر رای این ملت بزرگ در انتخابات اخیر هم تیری به پیکره استکبار بود و امروز نظامیان از مردم و برای مردم هستند که در وداع با سردار سلیمانی کوچک و بزرگ و پیر و جوان گریه می‌کردند که نشانه عینی این نزدیکی ملت و نظامیان است.

وی با اشاره به اینکه بالاترین توصیه شهید سلیمانی وحدت ملت بود ضمن اینکه این شهید بزرگ پشتوانه همه عملیات‌های سیاسی اقتصادی دفاعی و عملیاتی ما است، یادآور شد: اقدام اخیر ایران قدرتمند با روحیه انقلابی به بسیاری از ملت‌های دیگر جرات داد و تراز جمهوری اسلامی بالا رفت و وظیفه ما را در دفاع از جبهه مقاومت سنگین‌تر کرد.

در این آیین با حکم فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی سردار عزیزالله مرزبانی به‌عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان کردستان منصوب شد و از سردار کیومرث شیخی که این مسوولیت را بر عهده داشت نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.