سیدعابس حسینی چهارشنبه شب در آیین اربعین سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یادواره پنج شهید انقلاب اسلامی شیروان در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: امروز که دشمن سوار بر امواج تبلیغی با بمباران زهرآلود و خطرناک به درون خانه ها آمده است، دفاع از انقلاب اسلامی از واجبات است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب باید برای نسل جوان بازگو شود، گفت: جوانان براساس مقایسه نادرست ایران را با ژاپن مقایسه می کنند، در صورتی که باید به فرزندان گفت که پهلوی و قاجار، ملت ایران را از اوج تمدن به پایین کشیدند.

حسینی با اشاره به ظلمی که در حق جمهوری اسلامی شده است، افزود: ایران هشتمین قدرت هسته ای جهان است که در ۴۰ سال محاصره به این افتخار رسیده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: حضور مردم عظمتی را برای انقلاب به وجود آورده و اکنون اساس تبلیغات و محور شایعات دشمنان و استکبار بر این محور است که مردم از نظام جدا شوند.

حسینی با بیان اینکه مردم در تشییع سردار سلیمانی، بزرگترین بدرقه تاریخ را رقم زدند، گفت: حضور مردم در صحنه رمزی است که استکبار جهانی هنوز نتوانسته آن را درک کند و همه عصبانیت آنها ناشی از همین امر است.

شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس ۶۳۶ شهید و هزار و ۵۰۰ جانباز تقدیم نظام کرده و ۱۰۷ آزاده دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.