مصطفی حسینی خالدی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: مراحل ساخت مجموعه سینمایی سقز هم از فردا آغاز می‌شود و طی ۶ ماه به بهره برداری خواهد رسید که شامل یک سالن ۴۳۲ نفره، و ۲ سالن ۴۶ نفره است.  

وی افزود: در نظر داریم چهار سالن به پردیس سینمایی بهمن هم اضافه کنیم که البته یکی از آنها سینمای روباز خواهد بود.  
حسینی خالدی تاکید کرد: این سالن اولین سینمای روباز غرب کشور خواهد بود که با ۱۰۰ نفر ظرفیت امکان اجرای موسیقی و تئاتر هم دارد.  
وی یادآور شد: سالن‌های جدید مجهز و مدرن و به صورت دالبی دیجیتال و صندلی‌ها هم به صورت درجه یک خواهد بود.  
رئیس هیات مدیره موسسه بهمن سبز هم با رد اینکه این موسسه با موسیقی فاصله دارد، گفت: این موسسه سعی می‌کند ذائقه سازی برای موسیقی هم داشته باشد.  
شفاه تاکید کرد: تعریفی که از سینما ارائه می‌دهیم در این راستاست که محلی برای حضور خانواده‌ها بوده و خانواده‌ها در آن محل احساس امنیت کنند.  
مدیرعامل موسسه فیلم‌سازی سوره مهر سما اضافه کرد: در حوزه توزیع و پخش فیلم‌ها در سینماهای مختلف هم این سیاست را در پیش می‌گیریم و حامی فیلم‌هایی هستیم که خانواده محور بوده و در خدمت سلامت خانواده باشد.  
شفاه یادآور شد: وقتی فضای تولید به سمتی می‌رود که انتخاب‌ها محدود می‌شود برای ما هم چاره‌ای نمی‌ماند و در میان انتخاب‌های ما فیلم‌های غیرمطلوب با سیاست‌ها هم خواهد بود.  

عضو شورای صنفی نمایش هم گفت: انمیشن صنعت مغفول سینمای کشور بود که اکنون در میان سه فیلم انیمیشن توزیع شده در سینماهای کشور فیلم ساخته موسسه سینمای سبز پرفروشترین شناخته شده است.  
محمدرضا فرجی افزود: به منظور پیروی از دستورالعمل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حفظ سلامتی جامعه، سینماهای کشور تا پایان هفته جتری تعطیل خواهند بود و تصمیم جدید برای بازگشایی پس از این مدت نیز با کسب اطلاع از مراجع مربوطه گرفته و اطلاع رسانی خواهد شد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.