محمد دره وزمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به گشایش شورای حل اختلاف شعبه صنعت، معدن و تجارت کردستان از امروز یکشنبه چهارم اسفند اظهار داشت: این شورا متشکل از سه عضو است که از طرف معاون قوه قضاییه حکم می‌گیرند و برای حل مشکلات و اختلافات واحدهای صنعتی معدنی، معارضین و شاکیان مراجعه می­‌کنند.

وی  اضافه کرد: اگر واحدهای تولیدی و صنعتی مشکلی داشته باشند بدون نیاز به حضور در دادگاه و با مراجعه به این شورا مشکلات آنها بررسی و اقدامات لازم در راستای پیگیری و رفع مشکل بوجود آمده بعمل خواهد آمد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار داشت: فلسفه وجودی شورای حل اختلاف در این سازمان، جلوگیری از اتلاف زمان و کاهش مراجعات اضافی واحدهای صنعتی و معدنی است،که ابتدا در این شورا اقدامات لازم برای سازش طرفین بعمل می‌آید و اگر سازش به نتیجه نرسد آن زمان پرونده به دادگاه ارجاع داده می‌شود.

دره وزمی گفت: معتقدم به دلیل اینکه این شورا به طور  تخصصی به قضایا ورود می‌کند و دارای تخصص موضوعی هم هستند می­‌تواند در حوزه صنعت،معدن و تجارت مشکلات معارضین را نسبت به شاکیان و متشاکیان حل کند.

وی از تمامی افرادی که در واحدهای صنعتی،معدنی و همچنین واحدهای تجاری دارای مشکلاتی هستند خواست تا به دبیرخانه شورا، مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان مراجعه کرده تا با تشکیل پرونده، روند تخصصی سازش بین شاکی و متشاکی را آغاز کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: امیدوارم با وجود افراد دلسوز و متخصص در این شورا، مشکلات واحدهای صنعتی، معدنی و همچنین تجاری مرتفع شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.