به گزارش خبرنگار مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان لیست کاندیداهای مورد حمایت خود در این استان را به صورت رسمی اعلام کرد.

حجت الاسلام محمد سادات رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: به منظور همگرایی و انسجام بیشتر نیروهای انقلابی در سطح استان کردستان و برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری مردم لیست کاندیداهای مورد حمایت این شورا در استان کردستان مشخص شد.

وی با اشاره به ساز و کارهای انجام شده در راستای رسیدن به یک لیست واحد در استان کردستان، گفت: با استفاده از خروجی نشست های مختلف با کاندیداهای محترم و همچنین برگزاری نشست های استانی و مجامع شهرستانی نیروهای انقلابی در نهایت بر روی یک لیست واحد در استان کردستان توفق نهایی صورت گرفت.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی افزود: همچنین برای تعیین تکلیف نهایی این لیست، به نظرسنجی های معتبری نیز رجوع شده است و به همین دلیل در نهایت و با نظر اعضای شورا و بررسی های دقیق لیست کاندیداهای مورد حمایت از چهارحوزه انتخابیه استان کردستان به شرح زیر معرفی می شوند.

وی افزود: در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران آقایان مرتضی زرین گل و حامد قادرزاده، حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد عثمان باقدم، حوزه انتخابیه قروه و دهگلان پرویز اوسطی، حوزه انتخابیه سقز و بانه نیز جلال برومند به عنوان کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی معرفی می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.