به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی عصر دوشنبه در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کردستان، اظهار داشت: دشمن در جنگ نرم بر روی استفاده از ابزارهای رسانه ای سرمایه گذاری کرده است و آمریکا در کنار بخش اقتصادی و نظامی بر قدرت تبلیغات و فرهنگی تکیه کرده و رسانه‌ها از جمله سینمای هالیود نقش مهمی در این بین دارند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در شرایط جنگ نرم دشمن علیه کشور، باید در برابر دشمن که کارشان ایجاد فساد در فکر و اندیشه است ایستادگی کنند, افزود: دشمن جنگ روانی را به داخل کشور می‌کشاند و با تکیه بر رسانه های خود آنها را گسترش می دهد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: امروز دیگر مرزهای رسمی برای اطلاع‌رسانی برداشته شده و اینترنت مرز و مکانی نمی‌شناسد و به همین جهت دسترسی‌ها در دنیا افزایش یافته است و از این رو کار رسانه‌ها دشوارتر از گذشته شده است.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه امروز شاهد جنگ دو تمدن و جبهه هستیم, یاداور شد: انسان باید بداند در کدام زمین بازی می‌کند و رفتار او به نفع کدام جبهه است چرا که یک زمین متعلق به دشمن است که راه آن مشخص است و در مسیر فساد قرار دارد و زمین دیگر راه خدا است که می‌خواهد انسان ترقی کند و به جایگاه خود برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.