به گزارش ایرنا، دکتر رضا اردکانیان عصر شنبه در ادامه سفر خود به استان البرز به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج رفت و در این دیدار بیان داشت :

روند امور در البرز به خوبی طی می شود و خیال دولت از پیشبرد روند کاری دراین استان راحت است.

وزیر نیرو گفت: این وزارتخانه ۶۵۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در البرز دارد که بخشی از آنها تا پایان دولت دوازدهم  بهره برداری خواهد شد.
 اردکانیان  با تاکید بر اینکه دولت فکرش از البرز راحت است، افزود: روند امور البرز به خوبی طی می شود و امروز به دعوت استاندار البرز برای بهره داری از پروژه های آب و برق در این استان حضور یافتیم.
وی ادامه داد: با توجه به تقاضاهای روز افزون سرمایه گذاری و ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در البرز، پست برق ۴۰۰ کیلوولت ضرورتی انکار ناپذیر است که امروز عملیات اجرایی این امکان مهم در استان آغاز شد.
اردکانیان به ارتباط گسترده مردم با سطوح مختلف وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: بر این اساس وظیفه خطیر فرهنگسازی در مصرف را نیز به عهده گرفته ایم و با تبلیغات و آگاهی بخشی امسال توفیق یافتیم که سه هزار و ۸۰۰ مگاوات صرفه جویی در مصرف برق داشته باشیم.
وی افزود: مردم باید به این باور برسند که خودشان هزینه ایجاد نیروگاه ها و مصارف را پرداخت می کنند، بنابراین با صرفه جویی می توانند هزینه کمتری را متقبل شوند.
امروز با حضور وزیر نیرو ۲۷ پروژه آبرسانی و برق در البرز بهره برداری شد.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.