تیتر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، خبر، عکس و کاریکاتور از بخش‌های پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کردستان بود در موضوعاتی شامل آسیب‌های اجتماعی اعم از طلاق، اعتیاد و بیکاری، تهدیدها و فرصت‌های مرز، نقش امنیت در تحقق توسعه و توسعه در تحقق امنیت پایدار، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مسائل صنفی اصحاب رسانه و در بخش های ویژه شعار سال (رونق تولید) و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شد.

سلیمان الله مرادی، مجید سلیمانی نژاد، شیروان یاری، مسعود مرادسلیمی، مسعود ورمزیار و خبات ساعدی داوران این دوره از جشنواره بودند که با اهدای لوح های سپاس از آنها تجلیل به عمل آمد. 

با رای هیئت داوران در بخش گزارش رتبه اول را به طور مشترک چنور صادقی از خبرگزاری ایرنا و شیرین مرادی از خبرگزاری فارس، رتبه دوم مشترک را هم افسانه گلباغی از ایرنا و عادل پیرویسی از سایت کردتودی و رتبه سوم مشترک را هم هیوا محمدپور از خبرگزاری کردپرس و مهوش رحیمی از سایت آفتاب دل به خود اختصاص دادند و اثر زینب طلایی از خبرگزاری ایرنا هم در این بخش شایسته تقدیر شد. 

در بخش خبر شیوا اردلان منش از خبرگزاری فارس رتبه نخست، ملیحه سیفی از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم، وریا کرمی از خبرگزاری ایرنا و سونیا محمدی از خبرگزاری موج به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند و زهره نادری مقدم از روزنامه جام جم شایسته تقدیر در این بخش شناخته شد. 

منصور اولی از خبرگزاری کردپرس رتبه نخست، فرانک کیانپور از ایسنا رتبه دوم، روح الله زرین از خبرگزاری فارس و ژاله گرگانی از ایرنا به طور مشترک رتبه سوم  را در بخش یادداشت و سرمقاله به خود اختصاص دادند و حمید زندکریمی از هفته نامه سوران هم شایسته تقدیر در این بخش شد. 

در بخش مصاحبه اسرین کنعانی از فارس رتبه نخست، شیما صادقی از تسنیم رتبه دوم، طاهره جلوخانی از کردتودی رتبه سوم کسب کرد و ژاله گرگانی از ایرنا شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش تیتر هم فاطمه ملایی از فارس رتبه اول، شیرین مرادی از فارس رتبه دوم، سروش حبیبی راد از خبرگزاری مهر و منصور اولی از کردپرس رتبه سوم را به طور مشترک خود اختصاص دادند. 

در بخش ویژه شعار سال شیما صادقی از تسنیم رتبه اول، چنور صادقی از خبرگزاری ایرنا رتبه دوم و نشمین نوشادی از ایسنا رتبه سوم را کسب کردند. 

در بخش ویژه بیانیه گام دوم انقلاب فاطمه محمدی از باشگاه خبرنگاران جوان رتبه اول و عدالت ناصری از خبرگزای فارس رتبه دوم را به خود اختصاص دادند، داوران در این بخش هیچ اثری را شایسته رتبه سوم تشخیص ندادند. 

در بخش کاریکاتور رتبه اول را سیامک غلامی و رتبه دوم را رضا احمدیاری از کرده واری و رتبه سوم را هم سامان صولس از گوران کسب کردند. 

در بخش عکس آزاد بختیار صمدی از فارس رتبه اول، کیوان فیروزه ای از تسنیم رتبه دوم و نوید صیدیمرادی از شبستان رتبه سوم را به خود اختصاص دادند. 

در بخش عکس ویژه هم سید مصلح پیرخضرانیان از ایرنا رتبه نخست، الهام امی از فارس و فرشید اردلان از ایسنا به طور مشترک رتبه دوم را کسب کردند و ایمان فاتحی از خبرگزاری میزان هم شایسته تقدیر شد. 

در بخش فیلم خبری دلنیا محمدی رتبه نخست، کلثوم مومنی رتبه دوم و سروه احمدی رتبه سوم و در بخش فیلم ویژه طیب الله ویسی رتبه اول و ادریس الماسی مهرداد یوسفی نیز رتبه برتر را از آن خود کردند. 

هژیر الله مرادی دبیر جشنواره ، جواد حسن آبادی، مهدی باشوکی، ئاری عبدی،خانواده مرحوم ابراهیم دلاوری، حمید عذیری از دیگر افرادی بودند که در این مراسم از آنها بابت فعالیت هایی که در حوزه رسانه و جشنواره ابوذر داشتند، تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.