سردار علی آزادی روز شنبه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، ماموران ایست بازرسی شهید کریمی سروآباد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو مذکور بیش از چهار تُن ماهی قاچاق فاقد مجوز کشف و یک متهم دستگیر شد، افزود: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کشف کالای قاچاق در دیواندره

فرمانده انتظامی استان کردستان همچنین از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در شهرستان دیواندره خبر داد.

سردار علی آزادی اضافه کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان و پلیس آگاهی دیواندره در محورهای مواصلاتی این شهرستان  به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی به دستگیری یک نفر در این رابطه اشاره کرد و اظهار داشت: در بازرسی از خودروی مورد نظر ۵۶۹ ثوب کاپشن خارجی قاچاق بدون مجوز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: پلیس با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت یکی از استان های مرزی کشور است که حدود ۲۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.