رییس اداره ورزش و جوانان بیجار شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به مناسبت چهلمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی مسابقات بوکس و کشتی فرنگی با حضور تیم‌هایی از البرز، آذربایجان غربی، لرستان، کرمانشاه و شهرستان های استان کردستان در قالب تیم های منتخب به رقابت پرداختند.

افشین فرخیان با تشریح اینکه در رشته ورزشی بوکس تیم‌های ۱۲ نفری از آذربایجان غربی، لرستان، کرمانشاه و شهرستان های کردستان شرکت داشتند، افزود: اولین مسابقه در میان ورزشکاران رشته ورزشی بوکس ظهر جمعه برگزار شد و در رده جوانان محمد رضایی و ابوالفضل شرف بیانی از کردستان و امیرحسین مومیوند لرستان، حسام محمدی کرمانشاه، رامین بابالو و فرزام صالحیان از کردستان، امیر روحی کردستان، سعیدحبیبی کرمانشاه و ادیب شهابی از کردستان حایز مقام های اول تا سوم اوزان مختلف شدند.

وی با اشاره به درخشش ورزشکارن کردستانی در این رشته ورزشی اضافه کرد: در رده نوجوانان هم به ترتیب مقام اول، دوم و سوم هر وزن را علیرضا احمدزاده و افشین میرکی و محمدحسین محمودی از کردستان، پوریا ابراهیمی، کارو بهرامی و امیرعباس کبودوند از کردستان، ریبین امینی، مهران اسپرناک و حسن اسکندری از کردستان، مانی عربی و آرمین رستمی از کردستان و رضامعذمی لرستان را کسب کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان بیجار یادآور شد: در مسابقه کشتی فرنگی که عصر جمعه در بیجار برگزار شد کشتی گیران استان البرز، بانه و بیجار به رقابت پرداختند که اسامی نفرات برتر به ترتیب زیر است.

او تاکید کرد: در رشته کشتی فرنگی پهلوانک، کشتی گیران بیجاری مقام اول، بانه مقام دوم و تیم کرج مقام سوم را کسب کردند که در رده سنی خردسالان بانه مقام اول، کشتی گیران بیجار مقام دوم و کشتی گیران کرج مقام سوم را کسب کردند.

فرخیان گفت: در رده نونهالان هم ورزشکاران بیجاری مقام اول، کشتی گیران بانه مقام دوم و تیم کرج مقام سوم را کسب کردند. رر

در رده جوانان هم تیم بیجار مقام اول، کرج مقام دوم و کشتی گیران بانه مقام سوم را کسب کردند که در مجموع مقام های کسب شده، کشتی گیران بیجاری اول، بانه مقام دوم و کرج مقام سوم را از آن خود کسب کردند.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.