حسین خوش اقبال روز سه شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ دوم بهمن در جمع مردم انقلابی بانه ضمن تقدیر از حضور پرشور اقشار مختلف در این مراسم اظهار داشت: جریان های سیاسی یک صدا کنار همدیگر پیروزی انقلاب را جشن می‌گیرند این یعنی وفاداری به نظام علیرغم اختلاف سلیقه‌ها، همچنان به انقلاب و آرمان های امام راحل (ره) پایبند هستند.

وی با اشاره به گذشت ۴۱ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم مردم بزرگ ایران  همچنان به آرمان های بزرگ انقلاب پایبند هستند و در چنین صحنه‌هایی حماسه می‌آفرینند و هر سال پیمان خود را با انقلاب و نظام تازه کرده و دشمنان را مایوس می‌کنند.

خوش اقبال با بیان اینکه حمایت مردم مرزدار از انقلاب اسلامی پایداری و اقتدار نظام در دنیا را بیشتر می‌کند، اضافه کرد: امروز مردم مرزدار بانه با خروش انقلابی خود آمدند به دشمنان بگویند شما را خوب می شناسیم و انقلاب و مقام معظم رهبری را تنها نخواهیم گذشت و به آرمان های انقلاب همچنان پایبند هستیم.

وی یادآور شد: ایران اسلامی در چهار دهه گذشته مقابل دنیای کفر با کمترین امکانات ایستاد و جنگ تحمیلی را با موفقیت با پایان رساند و وعده امام (ره) برای محاکمه صدام اتفاق افتاد و این یعنی حقانیت انقلاب اسلامی که برای همه آزادیخواهان اثبات شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: سخت ترین تحریم‌های تاریخ بر کشور ما تحمیل شده ولی با وجود همه سختی ها ملت بزرگ ایران تحریم ها را تحمل کردند چرا که به حقانیت انقلاب پی برده و می‌دانند دشمن ضربه زدن به نظام را هدف گرفته است.

وی گفت: وقتی دشمن نتوانست مقاومت مردم را شکست دهد سردار بزرگ ایران حاج قاسم سلیمانی را هدف قرار داد اما بار دیگر با حضور میلیونی مردم انقلابی در تشییع پیکر مطهر آن سردار بزرگ به دشمن نشان دادند به انقلاب وفادار هستند.

خوش اقبال با اشاره به اینکه دشمن وعده داد برای انتقام از نظام بعد از انتقام سخت ۵۲ نقطه ما را هدف قرار دهد اما به هدف نرسید، افزود: دشمن می خواهد بین آحاد جامعه ما تفرقه ایجاد کند که ما باید آگاه باشیم چون زمانی پیروز خواهیم شد که در کنار هم باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات پیش رو اشاره کرد و یادآور شد: امروز کشور ما در شرایط حاد و حساسی قرار گرفته و انتخابات یک رویداد تاریخی است که با حضور پرشور مردم معنا پیدا می کند.

خوش اقبال اظهار داشت: وظیفه مجموعه دولت و نظام فراهم کردن فضا برای مشارکت حداکثری و تهیه امکانات برای برگزاری انتخابات سالم است و حق دخالت در انتخابات نداریم، هر گونه تبلیغات برای کاندیداها توسط کارکنان دولت در ساعات اداری و از امکانات اداری شرعا و قانونا حرام است و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی با دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات دوم اسفند گفت: اینکه دولت به دلیل تحریم ظالمانه نتوانسته آن طور که شایسته  است به ملت خدمت کند و به لحاظ اقتصادی در شرایط سختی قرار گرفتیم ولی نباید به دشمنان اجازه فرصت طلبی بدهیم باید همه ما در انتخابات برای تعیین سرنوشت خود مشارکت کنیم.

مرزداران وفادار و انقلابی شهرستان مرزی بانه امروز با وجود سرمای هوا، همصدا با ملت انقلابی ایران به پاس قدرشناسی از خدمات نظام اسلامی آمدند زن، مرد، بازاری، کسبه، پیر و جوان تا پیمان دوباره با انقلاب ببندند، آمدند تا ثابت کنند پای انقلاب می‌مانند و پیروزی اش را با هم جشن می‌گیرند و وحدتی دیگر را برای مایوس کردن دشمنان ایجاد می‌کنند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در بانه از چهار راه اداره اوقاف تا میدان انقلاب با حضور اقشار جامعه برگزار شد، در این مراسم سرود نسل انقلاب توسط دانش آموزان متوسطه دوم مدرسه شهید رودباری اجرا شد.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.