احمد فعله‌گری عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای اولین بار از زمان فعالیت این شرکت در کردستان (۳۰ سال)  روز یکشنبه ۲۰ بهمن، رکورد بیشترین مصرف گاز توسط مشترکان با احتساب مصرف نیروگاه سنندج ثبت شد.
وی با اشاره به اینکه مشترکان استان بدون احتساب نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج در شبانه‌روز گذشته ۱۱ میلیون و ۴۷۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی مصرف کردند، افزود: در این مدت مصرف گاز نیروگاه سنندج سه میلیون و ۹۱۶ هزار مترمکعب بود.
مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه پیش از این در سال جاری بیشترین مصرف روزانه گاز طبیعی ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب بود، یادآور شد: پارسال مشترکان استان در زمستان تا سقف ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی در روز مصرف کرده بودند.
فعله‌گری این افزایش بی‌سابقه مصرف گاز را در استان به دلیل برودت هوا اعلام کرد و گفت: اگر چه مشکلی از لحاظ تامین گاز و افت فشار در استان وجود ندارد، اما نیاز است مشترکان در مصرف گاز طبیعی صرفه‌جویی کنند.

در حال حاضر ۵۳۴ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و عمومی،  ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۹ درصد جمعیت روستایی استان از خدمات شرکت گاز کردستان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.