حسین خوش‌اقبال روز یکشنبه در حاشیه آیین اجرای نیت واقفان خیراندیش کردستان به مناسبت دهه مبارک فجر در ناحیه منفصل شهری نایسر اظهار داشت: امام راحل(ره) توجه خاصی به مستضعفین جامعه داشتند و اکنون نیز جانشین برحق ایشان تاکید فراوانی بر رفع محرومیت مناطق کمتر برخوردار و قشر ضعیف دارند.

وی با بیان اینکه در طول چهار دهه گذشته خدمات زیادی توسط دولت‌های مختلف و با تدابیر مقام معظم رهبری در مناطق حاشیه شهرها و روستاهای محروم و دور افتاده به مردم ارائه شده است، افزود: ایام دهه فجر فرصت مناسبی است که ما به عنوان خادمین مردم در دولت در مناطق حاشیه حضور یافته و به مشکلات آنان رسیدگی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تقدیر از رویکرد جدید اوقاف و امور خیریه در رسیدگی به محرومان استان اضافه کرد: خیرین زیادی در استان صدها سال پیش اموال خود را با نیت خدمت رسانی به محرومین وقف کردند و امروز ثمرات این حرکت در چنین برنامه‌هایی مشاهده می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان نیز در این مراسم گفت: اهدای بیش از چهار هزار سبد کالا در مناطق حاشیه شهرها و مناطق محروم در ایام دهه فجر توسط اوقاف استان از خدمات ارزنده از محل درآمد موقوفات موجود در شهرستان‌های سنندج و سقز است.

حجت الاسلام محمد کاروند افزود: شناسایی خانواده‌های نیازمند و بازدید از وضعیت زندگی و رسیدگی به مشکلات آنان از دیگر اقدامات انجام شده در این ایام بود و امید است با همکاری سایر نهادها بتوانیم تا حدی مشکلات مردم مناطق محروم و حاشیه نشین را برطرف کنیم.

در این مراسم به بیش از ۷۰ خانواده دانش آموزان ایتام و بی سرپرست دبستان برادران احمدی ناحیه منفصل شهری نایسر سبدهای کالا اهدا شد و پس از آن با خانواده‌های کم بضاعت دیدار و قول‌هایی نیز برای رفع مشکلات آنان از سوی مسوولان داده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.