غلامرضا مهرجو روز شنبه در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر افزود: دسترسی و تسهیل در بهره‌مندی از بیمه سلامت همگانی به برکت نظام و تلاش و پیگیری‌های دولت باعث رضایتمندی مردم شد و تاثیر مثبتی بر جامعه گذاشته‌است.

وی اظهارداشت: از جمعیت ۱۰۴ هزار نفری شهرستان گناوه حدود ۴۶ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که رقم قابل توجهی است تا مردم بتوانند بهتر و مناسب‌تر به آرامش رفاهی برسند.

فرماندارگناوه گفت: حرکت‌های خوبی در دولت به سمت الکترونیکی شدن بیمه انجام شده‌است که ارتقای سلامت، سرعت بخشی و کاهش هزینه‌های گیرندگان خدمات از جمله مزایای آن است.

وی بیان کرد: حضور مدیران استانی در شهرستان گناوه کمک شایانی برای مشکلات مردم می‌کند و نشاط و شادابی در جامعه ایجاد خواهدشد. 

مهرجو گفت: با وجود راه‌اندازی جنگ اقتصادی و تبلیغاتی دشمن که باهدف شکاف انداختن بین مردم و حاکمیت صورت گرفته، حضور مدیران در مراکز شهرستان‌ها موجب تقویت مشارکت، اعتماد و نشاط و امید را در مردم بوجود می‌آورد.

وی بیان کرد: باتوجه به اقدام‌های باارزشی که بیمه سلامت به افراد تحت پوشش ارایه داده‌است انتظار داریم با متخصصان و خدمات مرتبط با رادیولوژی و سونوگرافی  که بر بیماران هزینه‌های زیادی وارد می‌کند، قرارداد منعقد کنند.

فرماندار گناوه گفت: پرداخت حق بیمه روستایی خانواده‌ها نیز بموقع انجام تا خدمات سازمان بیمه سلامت بیشتر ملموس و مشهودتر باشد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.