آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز یکشنبه در همایش روحانیون استان کردستان با موضوع بررسی چالش‌های پیش روی امت اسلامی در عصر حاضر اظهار داشت: دشمن همه روش‌های خود را برای سرنگونی ملت‌ها و حکومت‌های اسلامی بکار گرفته و با ابزار زور، تزویر، تهدید،  تطمیع و جنگ نظامی و نرم،  ایران اسلامی را هدف قرار داده ولی با همه اینها نتوانست اهداف خود علیه نظام اسلامی را به پیش ببرد.  

نماینده ولی فقیه در کردستان به احساس تسلط استکبار بر جهان اشاره کرد و یادآور شد: جریان انقلاب به آنان فهماند که جریانی توانمند با تفکر ناب دینی و مقاومت برابر زورگویان است و بر قدرت نظامی آنان خاتمه داد و نقشه‌های شوم و نرم آنها را نقش بر آب کرد.  

آیت الله حسینی شاهرودی به ورود دشمنان با ابزار جنگ نرم برای خارج کردن نیروهای انقلابی از میدان نبرد با استکبار اشاره کرد و افزود: در این عرصه است که روحانیت باید کاملا آماده و در صحنه باشد و روشنگری کند.  

وی خارج کردن مردم از صحنه های انقلاب با فریب و جهل را از نقشه های شوم دشمنان دانست و اضافه کرد: دشمن همه ابزار خود را در جنگ نرم به کار گرفته و برای هر قشری برنامه جداگانه دارد تا با استفاده از واژه فساد در بخش‌های مختلف، پراکندگی و ناامیدی را رواج دهد.  

نماینده ولی فقیه در کردستان به تشییع باشکوه پیکر سردار شهید سلیمانی هم اشاره و حضور بی نظیر مردم را نشانه زنده بودن انقلاب اسلامی دانست و گفت: با وجود همه فشارهای دشمنان انقلاب چالش‌ها را پشت سر می‌گذرد چرا که وعده خداوند بر این است که زمین میراث صالحان خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.