به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، سید صادق حسینی گفت: دشمنان در طول چهار دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به صورت متحد از هر ابزاری برای نابود کردن انقلاب استفاده کردند، اما تا به امروز در اهداف شوم و پلید خود ناکام مانده اند که این به برکت همبستگی و وحدت مردم است.

وی اظهار داشت: این نظام تمام هستی خود را از شهدا دارند چرا که شهدا از اصلی‌ترین سرمایه و جودی گذشتند تا راه این انقلاب تداوم یابدپس حقسقت این است که ما ادامه دهند را این عزیزان باشیم.

وی خانواده شهدا را حافظ نظام جمهوری اسلامی و چشم و چراغ آن دانست و افزود: در طول تاریخ معاصر ایران اسلامی تنها جنگی که در آن حتی یک سانتی‌متر از خاک کشورمان به دشمن واگذار نشد، دفاع مقدس بود که این افتخار را مدیون از خود گذشتگی شهدا هستیم و امیدواریم که بتوانیم پیرو خط این شهدا باشیم و در خدمت مردم از هیچ نوع کمکی کوتاهی نکنیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه عنوان کرد: یادواره‌های شهدا، نیاز شهدا نیست و ما در این مراسم‌ها دور هم جمع می‌شویم تا یاد و خاطره شهدا را گرامی داریم و نشان دهیم که شهدا از ارزشمندترین داشته‌های این انقلاب هستند.

وی اظهار داشت: امروزه دشمنان از هر طریق می‌خواهند حضور مردم را در برنامه‌های انقلاب کم رنگ جلوه دهند که با بصیرت و آگاهی مردم همیشه در صحنه شاهد نقشه بر آب شدن تمام نقشه‌های شوم شان همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهیم بود.

وی اظهار کرد: حضور گسترده در انتخابات دوم اسفند بسیار مهم است چرا که در این روز سرنوشت ما با دستان خودمان رقم خواهد خورد.

سردار حسینی با اشاره به وجود بیماری کرونا در کشور گفت: دشمن این بار نیز با به راه انداختن جنگ روانی با این هدف که مردم را از حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن منصرف کنند وارده عمل شده، اما دشمن باید بداند حفظ سلامت جامعه اولویت همه مسئولان در این کشور است و خوشبختانه هیچ مورد مبتلا به این بیماری در کشور وجود ندارد و دشمن از هر دری که وارد شود هرگز توانای مقابله با نیروهای انقلابی ما را نخواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.