هیوا فتوحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فاز دوم پروژه گازرسانی به مجتمع روستایی گاوبازه با ۱۳ هزار ۲۰۰ مترمربع طول شبکه و ۱۰۹ انشعاب گاز طبیعی، همزمان با پروژه‌های عمرانی و خدماتی در شهرستان بیجار به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: با اتمام فاز دوم این پروژه، ۱۶۰ خانوار در ۲ روستای چشمه روباه و حاجی آباد با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و با توجه به جمعیت هدف از نعمت گاز بهره مند شدند.

رییس اداره گاز بیجار با بیان اینکه ضریب نفوذ فعلی روستاهای گاز دار بیش از ۸۳ درصد است، افزود: ۱۵۴ روستا و پنج شهر به صورت ۱۰۰ درصدی از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و امید است با پایان طرح های در دست اجرای شبکه گاز رسانی، تمام نقاط شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

او تاکید کرد: حدود ۴۸۰ هزار لیتر سوخت مایع در سال جهت جایگزینی سوخت خودروها در مراکز ارائه گاز مایع به متقاضیان در شهرستان بیجار ارائه می گردد.

به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، ۳۸ پروژه عمرانی، خدماتی، آموزشی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۲۷۹ میلیارد ریال توسط دولت و سرمایه گذاری بخش خصوصی، در این شهرستان به بهربرداری رسید.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.