سردار الله نور نوراللهی عصر پنجشنبه در مجمع دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات کل استان کردستان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر ابعاد گسترده ای دارد که یکی از مصایق آن مقابله با دشمن با استفاده از تمام ابزارها است.  
وی از انتخابات به عنوان معروف مهم پیش رو نام برد و افزود: باید نمایندگانی برای خود انتخاب کنیم که پاکدست و پاکدامن باشند البته در این انتخاب تنها خود ما نقش داریم و دشمنان در آن دخیل نیستند.  
سردار نوراللهی رد صلاحیت تعداد زیادی از نمایندگان فعلی مجلس از سوی شورای نگهبان به خاطر فساد را نشانه عدم توجه و دقت در انتخاب اولیه دانست و اضافه کرد: هر رای ما در سرنوشت و آینده کشور تاثیر دارد و نباید آن را نادیده گرفت.  
معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین (ع) به شکوفایی شجره طیبه انقلاب در چهل و یکمین سال پیروزی اشاره کرد و یادآور شد: امروز ایران اسلامی در دوره توسعه خود است و قطعا دراین راه با فراز و نشیب هایی مواجه بوده و در آینده نیز خواهد بود.  
سردار نوراللهی شرط عبور از این راه سخت را مقاومت، برنامه ریزی و دقت دراقداماتی برشمرد که تحقق آرمان‌های انقلاب نیازمند آن است و با بیان اینکه شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی در کنار خود تولد بزرگی داشت، گفت: با شهادت این سردار بزرگ، قدرت جهانی ایران متولد شد و به هژمونی سلطه آمریکا در منطقه و جهان پایان داد.  
معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام حسین (ع) تاکید کرد: جهانی شدن قدرت ایران به عنوان یک کشور جهان سومی، معجزه ای است که توانست ابرقدرت آمریکا را در منطقه ذلیل کند.  
سردار نوراللهی بر لزوم توجه به ابعاد اجتماع و فرهنگ و اقتصاد در کنار قدرت نظامی را ضروری دانست  و افزود: امروز همه مشکلات اقتصادی را قبول دارند و فریاد می زنند اما دردمندان آسیب های اجتماعی و فرهنگی انگشت شمار هستند لذا این آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند که باید فعالانه وارد این عرصه شوند.  

وی از عملکرد مطلوب ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان تقدیر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.