حسین خوش‌اقبال روز پنجشنبه در دیدار مدیران استان و مسوولان کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر با نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: روزی که این نظام و انقلاب به پیروزی رسید کسی فکر نمی‌کرد دوام بیاورد اما چون امام و شهدا حق بودند و حرکت در راستای خدمت به اسلام بود علیرغم تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان، انقلاب به نتیجه رسید.
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی با رهبری بی‌نظیر امام (ره)  شکل گرفت و راهی جز ادامه نداشت و امروز با افتخار بیش از چهار دهه از این حرکت گذشته و ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان و چشم امید آزادیخواهان جهان شناخته می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی ‌و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: انتظار می‌رود ما به عنوان کسانی که امروز در مسند مسوولیت قرار گرفته‌ایم در راستای معرفی بهتر نظام و خدمات آن به مردم بیشتر تلاش کنیم و قطعا در این زمینه هر کس عقب بماند، خود ضرر کرده است.
وی تاکید کرد: روزی که جنگ هشت ساله بر نظام جمهوری اسلامی تحمیل شد و صدام قطعنامه را پاره کرد همه می‌خواستند شرایط نظام تغییر کند اما با رهبری بی‌نظیر امام و فداکاری شهدا ختم جنگ به نفع ما بود چرا که راه و مسیری که امام و امروز جانشین برحق ایشان مشخص کرده‌اند، راه حق است.
خوش‌اقبال یادآور شد: مسوولان باید در ایام مختلف بویژه هفته دولت و دهه فجر در راستای معرفی دستاوردها و خدمات متنوع نظام اسلامی به مردم بیش از گذشته در برنامه‌های مختلف حضور یافته و مردم را در جریان این خدمات قرار دهند.
وی گفت: در سطح کشور و استان برای گرامیداشت این ایام و با تدبیر مسوولان کارها خوب پیش رفته و برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده که می‌طلبد با حضور و مشارکت خود بیش از گذشته دین مان را به این نظام و انقلاب ادا کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: برنامه‌های این ایام باید به راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ختم شود و با توجه به اینکه شرایط امسال متفاوت‌تر از گذشته است همه باید به میدان آمده و حماسه‌ای دیگری خلق کنند که دشمنان مایوس شوند ضمن اینکه این حماسه منجر به حضور باشکوه مردم در عرصه انتخابات دوم اسفند شود.
وی اضافه کرد: امروز تمام تلاش دشمنان کمرنگ کردن حضور مردم در این ۲ رویداد پیش ‌روی کشور است اما باید ملت همیشه در صحنه ایران این بار نیز سرنوشت شان را با حضور و مشارکت حداکثری خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند رقم بزنند.

پیشکسوتان انقلاب فراموش نشوند
خوش اقبال همچنین با تاکید بر توجه به پیشکسوتان انقلاب گفت: در حال حاضر برخی از پیشکسوتان انقلاب در شهرها و نقاط مختلف این استان در حاشیه قرار گرفته‌اند که انتظار می‌رود شهدای آن ایام و پیشکسوتان به فراموشی سپرده نشوند.

وی اظهار داشت: کسانی که در آن مقطع زمانی نسبت به امام و انقلاب عشق می‌ورزیدند باید مورد توجه قرار گیرند و ما که امروز به برکت حرکت آنها ‌در مسند مسوولیت قرار گرفته‌ایم می بایست دین خود را به آنان ادا کنیم.

مشارکت گسترده در راهپیمایی ۲۲بهمن گامی دیگر  جهت تثبیت نظام

فرمانده انتظامی کردستان نیز در این جلسه گفت: برای اجرای هر برنامه‌ای مهمترین و اساسی‌ترین موضوع، امنیت است و اگر امنیت نباشد برنامه ها محقق نخواهد شد ضمن اینکه این امنیت توسط یک سازمان ایجاد نمی‌شود و نیاز به مشارکت مردم و همه دستگاه‌ها و نیروهای مسلح دارد.

سردار علی آزادی با بیان اینکه این امر در استان و کشور محقق شده و در سایه این امنیت پایدار برنامه‌های خوبی پیش‌بینی و اجرا شده است، افزود: در بحث امنیت انتخابات و مراسم بویژه یوم الله ۲۲ بهمن که به تعبیر رهبری ۲ امتحان بزرگ پیش روی ملت است، تلاش‌های خوبی انجام شده است.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود ملت ایران با مشارکت گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت حداکثری در انتخابات دوم اسفند گامی دیگر در جهت تثبیت نظام بردارند چرا که دشمنان همواره درصدد براندازی نظام و برهم زدن امنیت آن بودند که به برکت خون شهدا و تدابیر رهبری کاری از پیش نبردند.

فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: نظام در طول این چهار دهه هم شیرینی‌ها و پیروزی‌ها و هم ناکامی‌هایی داشته لذا اگر به موفقیت‌ها مغرور نشده و از ناکامی‌ها مایوس نشویم در طول زندگی موفقیت حاصل شده، خواب دشمنان تعبیر نمی‌شود و نظام به حکومت‌ جهانی اتصال پیدا خواهد کرد.

برگزاری بیش از ۶ هزار برنامه دهه فجر در کردستان
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه گفت: از مجموع ۲۲ کمیته ستاد دهه فجر برنامه‌های ۱۶ کمیته به صورت کامل جمع‌بندی شده و بیش از ۶ هزار برنامه برای این ایام پیش‌بینی شده و در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام محمد سادات با بیان اینکه این برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف توسعه و عمران، فرهنگی و اقتصادی است، افزود: افتتاح یک هزار و ۲۲ طرح با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲ هزار و ۸۰۰ نفر، افتتاح ۹۳ واحد مسکونی مددجویی، ۱۴۱ پروژه گازرسانی و پروژه‌های مختلف برقرسانی، اکران فیلم‌های جشنواره فجر و برگزاری ۴۵۰ یادواره شهدای دانش‌آموز از جمله این برنامه‌ها است.

وی با تاکید بر حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یادآور شد: راهپیمایی امسال باید متمایز از سال‌های گذشته باشد و ملت همیشه در صحنه ایران حضور دشمن شکنی در این رویداد مهم داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.