ابراهیم حیدری روز چهارشنبه همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر در آیین نامگذاری میدان شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: این نامگذاری در راستای مصوبه شورای اسلامی شهر و به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نام سردار شهید سلیمانی نامگذاری شد.

وی با اشاره به نقش سردار سلیمانی در تامین امنیت منطقه و  مقابله با تروریست ها افزود:  کمترین کاری که شهرداری و شورای اسلامی کانی سور در برابر خدمات سردار بزرگ شهید سلیمانی انجام داد این بود که بهترین میدان شهر به نام ایشان نامگذاری شود که این اقدام در ایام دهه فجر محقق شد.
حیدری ادامه داد: سردار شهید قاسم سلیمانی اسوه مقاومت، شجاعت و استکبار ستیزی است و با وجود شهادتش، ادامه راهش استوار است نام وی برای همیشه در اذهان تاریخ ایران اسلامی و منطقه و جبهه مقاومت خواهد ماند.

وی اضافه کرد: امسال در شهر کانی سور سه میدان حوته وانان، میدان ساعت و میدان خروجی شهر به سمت شهرستان سردشت با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به صورت امانی بهسازی و ساماندهی شد.
حیدری  اظهار داشت: یک هزار و ۲۰۰ متر فاضلاب شهر کانی سور نیز امسال با اعتبار سه میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب شهری ساماندهی شد.

شهر کانی سور از شهرهای تابعه شهرستان بانه و مرکز بخش نمشیر در ۱۸ کیلومتری  غرب بانه واقع شده است.
شهرستان مرزی بانه با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلو متری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.