محمد نظافتی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ویژه برنامه همایش مشق فجر توسط انجمن خوشنویسان کاشان با همکاری اداره حج و زیارت کاشان برگزار شد.

وی با اشاره به حضور هنرمندان خوشنویس کاشان در این همایش ابراز داشت: هنرمندان شرکت کننده در این همایش با کتابت آیات و عبارت‌های متناسب با ایام الله دهه فجر یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه خوشنویسی یکی از هنرهای ماندگار تاریخ ایران اسلامی است، تصریح کرد: حضور فعالانه این هنر در عرصه‌های مختلف نشان از اصالت و هویت غنی خوشنویسی دارد که لازم است توجه بشتری به آن معطوف شود.

برگزاری نمایشگاه گروهی عکس بازار در کاشان

وی همچنین از افتتاح نمایشگاه گروهی عکس بازار در کاشان نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ۱۰ بهمن ماه در هتل نگارستان کاشان افتتاح و تا ۱۷ بهمن ماه پذیرای مشتاقان هنر عکاسی است.

نظافتی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۲۸ اثر از ۲۴ عکاس از سراسر ایران به نمایش عموم درآمده است، اذعان داشت: نمایشگاه هنری بازار روایتی از مشاغل، معماری و بخش‌های مختلف بازارهای سراسر ایران را دارد که عکاسان شرکت کرده در این نمایشگاه به آن پرداخته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.