سردار حبیب شهسواری روز چهارشنبه در آیین چهلمین روز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ارومیه افزود: حرکت رو به اعتلای ملت ایران با خلق معجزه حضور ۲۸ میلیونی در تشییع پیکر شهید سلیمانی نمایان و در تاریخ ایران و جهان ثبت شد.

وی با تبریک ایام‌الله دهه فجر اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی که در ۴۱ سال گذشته از هیچ تلاشی برای مقابله با ملت ایران دریغ نکردهاند، باید بدانند که ما با اراده راسخ، قدرتمندتر ایستادهایم و خار چشم نظام سلطه در دنیا هستیم.

وی با بیان اینکه سردار شهید سپهبد سلیمانی از مرگ و شهادت نمی هراسید، بیان کرد: شهادت سردار، اتفاقی بود که موجب رویش میلیونی در کشور شد و اقتدار بیش از پیش نظام را به رخ جهانیان کشید.

سردار شهسواری تاکید کرد: سردار سلیمانی مردی فراجناحی بود و عشق به خدمت داشت و مدیران و مسوولان در همه رده‌ها باید این تفکر سردار شهید را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به فرو ریختن هیمنه آمریکا با عملیات موشکی سپاه ادامه داد: این موشک‌ها سیلی ملت بزرگ ایران به آمریکایی‌ها بود و ضرب شصتی به آنان نشان داد.

رییس سازمان بازرسی آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم با اشاره به نقش محوری آمریکا در همه حوادث مخرب چهل سال گذشته انقلاب بیان داشت: اقتدار مقام معظم رهبری، پای کار بودن مردم در کنار رشادت نیروهای مسلح باعث سرافرازی انقلاب و ایران شده است.

محمودرضا مهروز با اشاره به ضرورت تبیین گام دوم انقلاب به جوانان در راستای آمادگی و شناخت نقاط ضعف و تبدیل آنها به نقاط قوت برای جلوگیری از به ثمر نشستن برنامه‌های دشمن افزود: فساد افراد در شرایط فعلی شایسته انقلاب اسلامی نیست و ما با همکاری همه دستگاه‌ها برای مبارزه با فساد و اجرای عدالت متفق‌القول هستیم.

به گزارش ایرنا، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در روز ۱۳ دی امسال توسط نیروهای آمریکایی در کشور عراق ترور شد و به همراه یاران خود، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.