به گزارش خبرنگار مهر، بهمن مرادنیا بعد از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان، اظهار داشت: نظر همه اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و فلسفه وجودی این کارگروه اقدام سریع و به هنگام و ارائه راهکار برای افزایش تولید و رونق کسب و کار است.

وی با بیان اینکه مصوبات این کارگروه با توجه به حساسیت و ضرورت آن برای همگان باید لازم الاجرا باشد, افزود: رونق تولید و راه اندازی مجدد واحدهای غیرفعال ارتباط مستقیم با اشتغال دارد و در شرایط فعلی کشور این مسئله از هر چیزی اهمیت بیشتری دارد.

استاندار کردستان ادامه داد: انتظار می رود اگر پرونده ای در خصوص تولید و بنگاههای اقتصادی در محاکم قضایی تشکیل می شود خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار بگیرد وتعین تکلیف شود.

مرادنیا با بیان اینکه در کشور با توجه به نوسانات و افزایش قیمت ها تولید با مشکل مواجه است، یاداور شد: در این شرایط اگر بانک ها به کمک تولید نیایند کاری از پیش نخواهد رفت.

وی خواستار انعطاف بانک ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی شد و بیان کرد: اگر بانک ها به فکر اعمال کامل و بی چون و چرای قوانین باشند عملاً تولید دچار مشکل می شود، بنابراین لازم است بانک ها از قوانینی را که به رونق تولید کمک می کنند را مد نظر قرار دهند.

استاندار کردستان گفت: با رونق تولید و افزایش بنگاههای اقتصادی و کارگاههای صنعتی میزان اشتغال افزایش خواهد داشت و این مهم تنها با مساعدت و همکاری بانک ها محقق می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.