بهرام کوشکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال در این شهرستان کار اجرای ۹۵ طرح با ۸۷ میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال سرمایه گذاری به اتمام رسیده که همزمان با ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

وی یادآور شد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها علاوه بر بهره‌مندی ۶۰۰ خانواده از مزایای آن، برای ۱۴۳ نفر اشتغال ایجاده شده و زمینه تثبیت شغل ۱۲۲ بهره‌بردار دیگر نیز فراهم می‌شود.

کوشکی اضافه کرد: تسهیلات اشتعال پایدار روستایی، احداث مجتمع آبیاری تحت فشار، اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار، هفت واحد خرید گوسفند داشتی نیمه صنعتی، ۲ طرح پروار بندی بره و گوساله، طرح پرورش بوقلمون ۲۰۰۰ قطعه‌ای و احداث جایگاه دام از جمله طرح‌هایی است که دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: اجرای ۱۰ هکتار سیستم‌های آبیاری تحت فشار(بارانی و قطره ای)، اجرای ۳۵ هکتار سیستمهای آبیاری تحت فشار و تجهیز و نوسازی ۳۹ دستگاه ماشین‌های کشاورزی از دیگر طرح‌های این شهرستان است.

شهرستان کامیاران در ۶۵ کیلومتری جنوب سنندج واقع شده و ۱۰۲ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۲ هزار آن ساکن مناطق روستایی و ۶۰ هزار نفر نیز در مناطق شهری سکونت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.