به گزارش خبرنگار مهر، امروز (یکشنبه) همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر هفت طرح عمران روستایی و خدماتی و رفاهی در شهرستان رشت با مجموع اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۹۷ میلیون با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

اجرای طرح هادی و افتتاح آسفالت راه ۶ روستای بخش مرکزی به طول ۱۳ کیلومتر با اعتباری ۴ میلیارد تومان و افتتاح ۵.۳ کیلومتر آسفالت راه روستایی در روستای آلمان با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان از جمله پروژه‌های عمران روستایی بود که به مناسبت دهه مبارک فجر، در بخش مرکزی رشت به بهره برداری رسید.

بهره برداری از پنج پروژه تقویت شبکه برق رسانی در روستاهای بخش مرکزی رشت با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۷ میلیون تومان به صورت نمادین در روستای آتشگاه از دیگر پروژه‌های بهره برداری شده در امروز بود.

همچنین امروز مجتمع خدماتی، رفاهی با سرمایه گذاری بیش از ۸ میلیارد تومان و در زمینی به مساحت ۹ هزار متر مربع با زیربنای ۲۷۰۰ متر مربع مورد بهره برداری شد که با بهره برداری از این طرح برای ۱۲ نفر به صورت دائم و ۸۰ نفر به صورت موقت، اشتغال ایجاد شده است.

بهره برداری از ۲۵۲ پروژه در رشت

میرشمس مؤمنی زاده در حاشیه افتتاح این مجتمع با اشاره به اینکه ۲۵۲ پروژه دهه فجر در شهرستان رشت افتتاح می‌شود، اظهار کرد: برای توسعه و پیشرفت تنها منابع دولتی کافی نبوده و باید از ظرفیت بخش خصوصی نیز بهره مند شویم.

فرماندار رشت به ظرفیت‌های فراوان این شهرستان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه و رشد شهرستان رشت استفاده کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.