مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این ایام، ۶ طرح در سنندج با ۱۴ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال اعتبار افتتاح می‌شود.

هیوا لهونیان اضافه کرد: از جمله این طرح‌ها می‌توان به اصلاح شبکه فشار متوسط ضعیف هوایی و اصلاح روشنایی معابر خیابان شهدا، رفع ضعف ولتاژ شهرک زاگرس خیابان سیروان و اصلاح پست‌های زمینی اشاره کرد.

وی طرح‌های قابل افتتاح در سقز را ۱۱ مورد با ۲۳ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال اعتبار اعلام کرد و افزود: برقرسانی به روستای سیدآباد تیلکو، اصلاح شبکه روستای مرخز و هوشمندسازی ۸۵۰ دستگاه کنتور مکانیکی به دیجیتالی طرح چاوش از مهمترین این طرح‌ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: تعداد طرح‌های قابل افتتاح در بانه نیز پنج مورد با ۱۳ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال است که اصلاح پست هوایی و خط ۲۰ کیلوولت و شبکه فشار ضعیف روستای کریم‌آباد و احداث پست هوایی و خط ۲۰ کیلوولت و شبکه فشار ضعیف روستای پشت گوره‌دار از جمله آنها است.

لهونیان با اشاره به اینکه چهار پروژه با ۲۱ میلیارد و ۴۷۰ میلیون اعتبار در بیجار به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: طرح اصلاح شبکه فشار ضعیف فاز ۲ بازار و اصلاح روشنایی بلوار تعاون یاسوکند از جمله این طرح ها است.

وی اظهار داشت: ۱۴ طرح با ۵۱ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری در قروه افتتاح می‌شود که می‌توان به احداث سه هزار و ۷۰۰ متر خط فشار متوسط هوایی روستای حسن خان تا تیلکو و تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار پست تامین اجتماعی و شهرک پردیس اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان تعداد طرح‌های قابل بهره‌برداری دیواندره در دهه فجر را پنج مورد با ۱۷ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: برقرسانی به شهرک تازه احداث زاگرس و نصب ۴۰۰ دستگاه چراغ خیابانی در نقاط مختلف روستایی از جمله این موارد است.

لهونیان اضافه کرد: در مریوان هم چهار طرح با ۱۵ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال به بهره‌برداری خواهد رسید که از جمله آنها می‌توان به احداث ۲ کیلومتر روشنایی معابر بلوار پادگان جاده سقز ورودی کانی دینار و اصلاح شبکه روستاهای دره تفی، عصرآباد، قلقله و سیاناو اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه ۲ طرح با ۵، ۵ میلیارد ریال در شهرستان سروآباد نیز افتتاح می‌شود، یادآور شد: این پروژه‌ها شامل اصلاح و تبدیل سه هزار متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار شهر و روستاهای جولانده حسین‌آباد و ابراهیم آباد و احداث ۲ هزار شبکه فشار ضعیف هوایی متقاضیان متفرقه روستایی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: دهه فجر در کامیاران ۲ طرح با ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد که تبدیل هفت کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار شهرک‌های بعثت فاز یک و سه و جاده به طرف روستای بلان از جمله آنها است.

شرکت توزیع نیروی برق کردستان به ۶۵۰ هزار مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و ادارات خدمات می‌دهد و تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی استان از خدمات این شرکت بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.