به گزارش خبرنگار مهر، مسعود امامی یگانه عصر شنبه در ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی شهرستان اردبیل با اشاره به طرح‌های آماده بهره برداری در دهه فجر، عنوان کرد: ۱۵ طرح اقتصادی و سرمایه گذاری با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان در سطح شهرستان اردبیل برای بهره برداری آماده بوده که در طول دهه مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.

وی ضمن اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح در دهه فجر، افزود: ۱۲۲ پروژه عمرانی اعم از پروژه‌های زیر بنایی و عمران شهری و روستایی با اعتبار ۴۷۵ میلیارد تومان و جمعاً ۱۳۷ پروژه و طرح با اعتبار ۴۹۸ میلیارد تومان نیز در شهرستان اردبیل افتتاح خواهد شد.

سرپرست فرمانداری اردبیل شروع عملیات ریل گذاری راه آهن را نوید خوبی برای مردم استان خواند و تصریح کرد: پیمانکار عملیات ریل گذاری هم اکنون مستقر شده و عملیات آغاز گردیده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های گسترده و قابل توجهی در طول این ۱۰ روز خدمت مردم شریف اردبیل تقدیم خواهد شد، خاطر نشان کرد: حوزه گاز رسانی، برق رسانی به روستاها، تأمین زیر ساخت واحدهای صنعتی، افتتاح مراکز آموزشی، پروژه‌های مخابراتی، آبرسانی، گردشگری، طرح هادی روستایی و اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب از جمله این طرح‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری شاهد بهره برداری پروژه‌های بزرگی در سطح شهرستان اردبیل بودیم، به تشریح بخشی از این پروژه‌ها در جریان سفر اخیر رئیس جمهور محترم به استان پرداخت و افزود: افتتاح ترمینال خارجی فرودگاه اردبیل، ساختمان تروما و سوختگی بیمارستان امام خمینی (ره)، باند دوم سرچم، طرح‌های توسعه‌ای در دانشگاه محقق از جمله این طرح‌ها هستند.

سرپرست فرمانداری اردبیل ادامه داد: در حوزه اقتصادی نیز ۲۴ طرح با اعتبار هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان و با اشتغال زایی نزدیک به هزار و ۴۰۰ نفر، فاز دوم آرتاویل تایر، واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ، شروع عملیات اجرایی بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی و تصفیه خانه فاضلاب اردبیل از جمله این موارد است.

وی با بیان اینکه انتقال پادگان اردبیل در سال آینده نهایی خواهد شد، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های اساسی مردم شهرستان اردبیل، انتقال پادگان اردبیل بوده که ضمن انتقال این پادگان در سال آینده شاهد اجرای یک پروژه مناسب شهری و گردشگری به جای پادگان در سطح شهرستان خواهیم بود. بحث انتقال باغ شریعت نیز به طور جد پیگیری شده و در مرحله نهایی و جا به جایی است.

وی در خاتمه از شروع عملیات آب‌های موزیکال در مجموعه شورابیل و هتل پنج ستاره خبر داد و گفت: در شرایط اقتصادی کشور در استان اردبیل به خصوص مرکز استان شاهد تحرک، پویایی و اجرای پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و سرمایه گذاری هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.