به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان کردستان، محمدرسول شیخی زاده با تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: به همین مناسبت در ایام دهه مبارک فجر امسال ویژه برنامه‌های مختلفی در جهت ارائه خدمات به خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌شود.

وی افزود: یکی از شاخص‌های انقلاب اسلامی ایران که آن را از دیگر انقلاب‌های دنیا جدا کرد، توجه به قشر محروم جامعه بود که در این زمینه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کمیته امداد اولین نهادی بود که با هدف کمک و خدمت به قشر ضعیف با دستور امام خمینی (ره) تأسیس شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: در این نهاد همه نیازهای مددجویان تحت حمایت مورد توجه قرار گرفته که در قالب ۲۹ سرفصل کاری و ۱۲۰ نوع خدمت به نیازمندان ارائه می‌شود.

شیخی زاده با بیان اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر ۹۳ واحد مسکونی با هزینه کرد چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تحویل مددجویان تحت حمایت خواهد شد، یادآور شد: همچنین برای کمک به ازدواج ۸۲۲ نفر از مددجویان این نهاد دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت خواهد شد که این تعداد شامل همه پشت نوبتی‌های دریافت کمک هزینه ازدواج نیز خواهد بود.

وی بیان کرد: پرداخت هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به ۲۲۰ مددجو، پرداخت ۴۲۲ میلیون تومان برای کمک هزینه درمانی مددجویان، پرداخت ۹۵۰ میلیون تومان وام کارگشایی به ۳۱۷ نفر و پرداخت ۳۰۰ مورد کمک به اجاره مسکن از دیگر برنامه‌های ویژه کمیته امداد کردستان به مناسبت دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.