به گزارش خبرنگار مهر، ام البنین متقی نژاد پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پروژه‌های افتتاح شده زیر نظر این اداره شامل دو مهد کودک و یک مرکز مشاوره است، اظهار داشت: برای افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه ها برای ۲۰ نفر اشتغال‌زائی شده است، ابراز داشت: برای ساخت و بهره برداری از دو مهد کودک افتتاح شده اعتباری افزون بر هشت میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان سومین پروژه افتتاح شده را یک مرکز مشاوره دانست و تصریح کرد: این مرکز نیز با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تجهیز و به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در تاسیس و بهره برداری از این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اهداف اداره بهزیستی کاشان مشارکت بخش خصوصی در ارائه خدمات به شهروندان و جامعه هدف این اداره است.

متقی نژاد با بیان اینکه یکی از این پروژه‌ها اولین مرکز رفاه مادر و کودک در کاشان است، افزود: در این پروژه‌ها که دارای بخش‌های مختلف آموزشی، تفریحی و فرهنگی است ۱۷۰ بیش از کودک و نونهال کاشانی نگهداری می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.