فرماندار گناوه روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارداشت: با وجود تنگناها و مشکلات بودجه‌ای و اقتصادی، از مجموع پروژه‌های امسال دهه فجر ۴۷ طرح عمران شهری و روستایی و اقتصادی با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال افتتاح و هشت پروژه با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

غلامرضا مهرجو افزود: عمده پروژه‌های شهرستان گناوه در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی، پیشران توسعه و اشتغال‌زایی در شهر و روستا است که با وجود مشکلات منابع اعتباری با قوت و قدرت ادامه دارد و  برخی از آنها در ایام الله دهه فجر افتتاح و اجرایی خواهد شد.

وی گفت: پروژه توسعه و تقویت پست ۲۳۰ کیلووات گناوه یکی از مهم‌ترین این پروژه‌ها است که با اعتبار بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال افتتاح  و نقش موثری در پایداری بیشتر حوزه انرژی دارد.

فرماندار گناوه افزود:  پروژه‌های عمران شهری و روستایی امسال در این شهرستان موردنیاز خدمات عمومی است که برای رونق فضای کسب وکار، گام‌های مؤثری برداشته خواهد شد.

وی بیان کرد: در روستاهای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان از محل منابع ارزش افزوده خدمات خوبی ارایه شده‌ و تاکنون آسفالت معابر در چهار فاز اجرا و به بهره‌برداری رسیده‌است.

مهرجو گفت: برای روستاهای زیر ۲۰ خانوار نیز اقدام‌هایی آغاز شده که اولین آن طرح جاده دسترسی روستای بینک است و در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار گناوه با گرامیداشت دهه مبارک فجر  افزود: دهه مبارک فجر فرصت مناسب و مغتنمی برای تبیین و تشریح و اطلاع رسانی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری  اسلامی است.

وی بیان کرد:  انقلاب اسلامی ایران با وجود توطئه‌ها و تحریم‌ و دسیسه‌های گوناگون دشمنان با اقتدار و عزت به عنوان یک کشور موثر  و مطرح در عرصه‌های مختلف جهانی فعالانه حضور دارد.

شهرستان گناوه با ۱۰۳ هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.