مشترکان می­‌توانند از طریق تماس با تلفن گویای ۱۹۵، درخواست، شکایت، انتقاد یا پیشنهاد خود را در خصوص خدمات ارائه شده­ زیرمجموعه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کنند.

فردین سعیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این ۷۶۲ شکایت ثبت شده، ۴۰۶ مورد در حوزه اینترنت، ۸۸ مورد تلفن ثابت و ۲۲۱ مورد نیز مربوط به تلفن همراه بود.

وی اضافه کرد: امسال همچنین ۱۳ مورد شکایت از خدمات پستی، ۶ مورد تشعشات، ۱۷ مورد دفاتر پیشخوان و ۱۱ مورد خدمات ارزش افزوده در سامانه ۱۹۵ استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان میانگین رسیدگی به شکایات را هفت روز کاری اعلام کرد و گفت: شهروندان می‌توانند از طریق اپلیکیشن یا شماره تلفن رایگان ۱۹۵ و سایت اینترنتی  www.۱۹۵.ir شکایات خود را مطرح کنند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

سعیدی افزود: کردستان امسال کمترین شکایات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را در میان استانهای تحت پوشش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی غرب کشور داشته است.

در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۲۶۸ هزار مشترک در کردستان از اینترنت پرسرعت و ۴۶۱ روستای کردستان از پهن باند اینترنت بهره‌مند و به شبکه ملی اطلاعات کشور متصل شده‌اند، ضمن اینکه تمام شهرهای استان زیر پوشش نسل سه و چهار تلفن همراه هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.