کامیار میرزایی روز پنجشنبه در همایش دهیاران بخش مرکزی سروآباد بر لزوم حضور باشکوه مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: حضور در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح وظیفه ای دینی، شرعی و قانونی همه افراد جامعه است.

وی افزود: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستاها باید تمام سعی و توان خود را در راستای حضور باشکوه مردم در انتخابات دوم اسفند بکار گیرند و اجازه ندهند حاشیه های منفی و جنگ روانی دشمنان در بین مردم رخنه کند.

فرماندار سروآباد اضافه کرد: صحنه انتخابات یکی از عرصه‌های مهم کشور است که عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد و نمایشگاهی از پایبندی ملت ایران به مردم سالاری دینی است.

وی یادآور شد: حضور گسترده مردم در انتخابات مختلف بیانگر علاقه و وفاداری آنها به نظام و انقلاب است و یقینا این علاقه و پشتیبانی از انقلاب یکی از دلایل اصلی مشارکت گسترده رای دهندگان ایرانی و تفاوت چشمگیر آن با راندمان دموکراسی های پیشرفته است.

میرزایی اضافه کرد: بیش از چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می گذرد و ملت ایران همواره با حضور در صحنه های مختلف انقلاب به ویژه انتخابات های برگزار شده ثابت کرده اند که هر انتخاباتی که در نظام جمهوری اسلامی برپا شود،  نمایشگاه غیرت و اقتدار ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: دهیاران نباید از هیچ کاندیدای خاصی جانبداری کرده و یا نسبت به تخریب و تضعیف کاندیداها فعالیت کنند، بلکه مهمترین وظیفه آنها اعلام بی طرفی و تشویق و ترغیب مردم به حضور پرشور در انتخابات است.

بخشدار مرکزی شهرستان سروآباد نیز در این همایش با تقدیر و تشکر از تعامل دهیاران با مسوولان شهرستانی اظهار داشت: تعامل و ارتباط تنگاتنگ با مسوولان و مردم در راستای رفع مشکلات روستائیان از وظایف مهم دهیاران است.

بهروز علی نژاد افزود: دهیاران به عنوان نمایندگان مردم در دولت، بازوان قوی و اجرایی دولت در روستاها هستند که باید در راستای پیگیری و درخواست های مردم تلاش کنند و از هیچ تلاش و کوششی در راستای خدمتگزاری بیشتر به مردم دریغ نکنند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: دهیاران باید خدمات و اقدامات مهم نظام و دولت را در روستاه برای مردم بیشتر تبیین و تشریح کنند و مردم را به حضور پررنگ در پای صندوق های رای تشویق و ترغیب کنند.

وی یادآور شد: امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای کم رنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات پیش روی کشور از هیچ توطئه و نقشه ای دست بردار نیستند و تلاش می کنند تا مردم را از حضور در این انتخابات منصرف کنند.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان، ۷۳ روستا و جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.  
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.